• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • Plummis83

Hur går det för er julipar??

Tagit stopp i planeringarna för er allihopa??

• johanna anders

Nu har jag hittat hit! 11e juli har vi som datum. Ska lägga i en högre växel nu för jag har inte fixat så mycket mer än kyrka och lokal =/ (Jo just ja en caketopper också...Haha)
    Ska sätta mig och läsa igenom era inlägg för lite tips...

• TinkerBelle

Åh vad skönt! Hade börjat få ångest...
    Jag gifter mig 4/7 och har kommit lika långt som du.
    Nu vet jag att jag inteär skvatt galen bara slö i starten.
    Får nog göra som du och gasa på lite.

johanna anders skrev 2009-03-02 09:29:50 följande:

Nu har jag hittat hit! 11e juli har vi som datum. Ska lägga i en högre växel nu för jag har inte fixat så mycket mer än kyrka och lokal =/ (Jo just ja en caketopper också...Haha)Ska sätta mig och läsa igenom era inlägg för lite tips...
  • so22bv

har även jag hittat hit...vi gifter oss 4:e juli. Har en hel del klart bl.a klänning, lokal, cateringfirma (dock inte meny!!) inbjudningar är ute, frisör bokat....MEN jag har ju ingen aning om hur jag vill ha håret...vill ha ganska mkt utsläppt hår men inte för "sött" nån som har några ideer??? annars är det i full gång hela tiden

• Jen75

Den 11 juli var de dags för oss. JAg har gjort rätt så mycket då jag är mammaledig och har tid... De känns som alla stora grejer är fixade så jag är väldigt lugn (kolla min presentation om ni vill). Det enda jag inte är lugn över är min klänning. Den ska sys upp och jag har beställt den men den har inte kommit än och jag är supernervös att den inte kommer bli bra.

• Kajsalisan

Såååå.. Nu kom våra inbjudningar rättstavade tillbaka!! Sitter och knyter rosetter på dom nu!! Däremot är både placeringskort och festprogram i det närmsta klart!! (väntar på osa så man kan göra presentation och placering.. )

• Jen75

Oj vad skönt att ha festprogrammet klart! Jag har påbörjat de men tycker de är ursvårt. Har ni några tips ni vill dela med er?

• GbgHelena

Hej! Jag är ny här! Vi gifter oss den 18 juli. Inte så stort, cirka 30 gäster. Vi vill mest att det ska bli en mysig sommarfest, med buffé och våra närmaste. Har inte planerat alls mycket... Har inte fixat klänning, bukett, ring, hotell, inbjudningskort eller vigselceremoni. Men vi har bokat festlokal! Alltid något. Alla andra verkar ha kommit så långt i planeringen. Men glöm inte att njuta och ha roligt också!

• Plummis83

Vi har gjort väldigt mkt pga min m2b jobbar väldigt mkt april-nov... Så vi arbetade av väldigt mkt under vintern då han var ledig! Har börjat småkolla lite på vad festprogrammet ska innehålla och har skissat upp det. Ska bara bestämma hur det ska se ut oxå!!

• Belle och Chrille

Vi gifter oss den 11/7. Kyrka och lokal är klart. Klänning och mässdräkt köpt. Behöver bestämma dekorationer till lokal och brudbukett. Inbjudningarna är skickade, men vi vet fortfarande inte vilken präst vi skall ha, så nog har vi lite kvar att planera...

Svar på tråden Juli brudar sökes