• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • Tehya

Hej! Jag tänkte hoppa in här..=) Vi gifter oss den 4/7 och kommit rätt långt i planeringen. Nästan allt är fixat.
    Uhhh....är redan nervös...

• Plummis83

Samma datum som vi gifter oss! Kul!!

Hur många är nervösa redan nu?! Jag är sån som inte brukar bli nervös förrän dagen det ska ske så jag hoppas så är fallet denna gång oxå!!

Tehya skrev 2009-04-05 07:33:57 följande:
    Hej! Jag tänkte hoppa in här..=) Vi gifter oss den 4/7 och kommit rätt långt i planeringen. Nästan allt är fixat.Uhhh....är redan nervös...
  • bongen80

Hej hej här är det också dags 4 juli. Är inte nervös, men jag längtar så jag tokig snart. Är som ett barn som väntar på tomten

• Plummis83

Jag längtar oxå! Men just nu är jag så irriterad på min mamma att jag blir galen snart. Tur att jag är typ 75 mil bort
    Hon får inte vara delaktig nå mer... tänker inte nämna ett ljud till om bröllopet till henne.

Älskar att pyssla och hålla på med min sambo, just nu håller vi på med festprogrammet! Satt osa 18 maj så efter det ska vi börja klura på bordsplaceringen oxå! Är bara honnörsbordet som är klart nu!!

• Heloise

Klart du ska slå följe

Jaha det känns som om jag ligger väldigt mkt efter alla andra haha, men men.
    Jag har ingen klänning, tänkte beställa i slutet av maj( express order tar 1 månad) skulle det bli uppåt tok så får jag väl köpa en klänning som finns hemma ngnstans. Jag tycker att jag är för fet än för att beställa klänning sad but true, och då får jag stå mitt kast haha. Men jag är itne nervös det löser sig bröllopet sitter inte i klänningen
    Jag borde ta tag i att sy servetterna menjag har varit helt oinspirerad och less på det mesta på sista tiden.
    Men bara jag klarar av datakursen i skolan så ska jag ta tag i allt!!

Fjällbruttan skrev 2009-03-26 08:51:49 följande:
    [citat]
    Halloj Även jag har beställt en klänning i en strl mindre!Varför inte skrämma sig själv till mindre vikt Bongen och Heloise, har sett er i CM tråden och slår gärna följe med er!
  • Taha

Hej allihop!
    Vi gifter oss också den 25:e juli.

• Heloise

oh samma datum som oss

Taha skrev 2009-04-05 23:40:21 följande:
    Hej allihop!Vi gifter oss också den 25:e juli.
  • Mia1972

Idag ska jag skicka in hindersprövningen och namnändringspappert. Känns som ytterligare en milstolpe i detta planerandet

Sen har jag beställt rosa "diamanter" på ebay till bordsdekorationen. 2800 st för 322 kr inkl frakten var inte dyrt alls tyckte jag.

• DanKat

Nu har vi fixat en massa bra saker Fick iväg hindersprövningen förra veckan (har inte valt vilket efternamn vi ska ta än så den blanketten får vänta lite), sen har vi pratat med floristen, han som ska fixa maten (han ville bjuda oss på en provmiddag "om han får" nästa vecka hihi, det tackar man såklart inte nej till Ska bli jättespännande!) och vi har även varit och tittat på vagnen vi ska få åka till vigseln och till festen Det känns att vi kommer framåt!

• Heloise

Yes! Vi får gifta oss haha, idag fick vi hem hindersprövningen. Inte för att jag var orolig, men ändå. Stod även noterat att jag ska byta efternamn. Känns lite pirrigt att byta efternamn, men men ny era nytt namn. M2b's efternamn är väldigt vackert( men det är mitt oxå) ska dock behålla mitt efternamn som mellannamn.

Svar på tråden Juli brudar sökes