• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • johanna anders
    anniv82 skrev 2009-03-12 16:39:44 följande:
    Hej. 11 Juli för våran del...
    MYCKET bra val av datum =)
  • Chrisse och Jonas

Håller fullständigt med..:D

johanna anders skrev 2009-03-12 20:19:59 följande:

MYCKET bra val av datum =)
  • anniv82

Jag antar att ni skall gifta er då också???
    E det någon av er som bor i gbg???
    Kanske kan träffas???
    Alltid kul att vädra tankar??

• Chrisse och Jonas

Ja, då är det dax för den stora dagen.
    Vi bor i Malmö.

• Feline Felinae

Vad funderar ni ha för färger och blommor i era brudbuketter?

Själv känns det som om alla blommor jag kommer på är vårblommor.

• Snufflan

Hej! 7 juli för oss, känner mig lite ensam om det...nån fler?

• bongen80

här har det stått lite stilla med planeringen ett tag. Har precis flyttat med allt ved det innebär...pust! Fast jag har dock bokat pianist o sångerska till vigseln....funderar på att överraska min M2b med att sjunga en duett med henne, tillägnad honom.

• DanKat

För oss känns det också lite stillastående för tillfället, har haft jättemycket att göra på sista tiden båda två och kommer ha så ett par veckor till!
    Men en sak ändrades igår iaf! En kompis som är pianist/kantor erbjöd sig att spela på vår vigsel! Vi hade egentligen pratat med en kantor vi tänkte ha (eftersom vi tänkte att våra gäster ska få vara bara just gäster), men när han nu självmant sa att han gärna gör det så vill vi jättegärna ha honom! Och det var så skönt, för kantorn vi hade pratat med innan förstod verkligen och tyckte absolut att han skulle få spela i stället.

Feline Felinae: Vi har inte börjat fundera på brudbuketten nånting än... Känns jättesvårt så vi skjuter gärna upp det lite till

• Snufflan

Jag kommer nog ha ganska så osommriga blommor i buketten, det blir djupröda rosor och nån enstaka vit lilja och hjärtan på tråd som lite grönt. Var till floristen förra veckan och pratade igenom allt o nu känns det skönt att det är gjort.

Feline Felinae skrev 2009-03-17 17:20:44 följande:

Vad funderar ni ha för färger och blommor i era brudbuketter?Själv känns det som om alla blommor jag kommer på är vårblommor.
  • MariaochKalle

Jag ska oxå gifta mig 4 Juli som ett par andra i den här tråden.

vi eller rättare sagt jag har skickat ut inbjudningskorten, börjat pyssla lite med dekorationen fått servetterna caketoppern ,köpt klänningen å lite till smått och gott. m2b har inte gjort något än sålänge hehe. han tycker att det är lite för tidigt.
    men vi har tänkt att åka ner till tyskland denna mån och köpa öl och vin mm . är det ngn annan här som gjort det än? skulle gärna vilja ha lite hjälp med det, kostnader, pass osv

Svar på tråden Juli brudar sökes