• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • bongen80
    Fjällbruttan skrev 2009-03-25 09:40:17 följande:
    Hej och hallå Genomgår tortyr just nu, äter bara cambridgesoppor samtidigt som jag jobbar som kock... Men förhoppningsvis blir jag snyggare tll den 4 juli Vi har klart med präst, lokal efter vigseln, mat, band, solosångare,fotograf, mina kläder (förutom underkläder)gubben får hyra, dukning bestämd, psalmer och sånger som ska sjungas på vigseln, barnvakter och så väntar vi bara på inbjudningskorten, de är på väg från tryckeriet.... VILL HA DEM NU Nu är det bara mina döttrars kläder och skor...ska sy deras klänningar själv och en får vi jaga skor i maj..Vi bor ju lite avigt till, har 35 mil till Umeå enkel väg!
    ska vi slå följe ett tag...? Går också på cambridge, gifter oss 4 juli. Har det mesta klart, mest smådetaljer kvar.
  • Heloise

äter oxå cambridge.
    Skrev ut hindersprövningen och namnbytes blanketten igår så ny ligger de och väntar på att bli ivägskickade på måndag.
    Min slöja har kommit oxå yay, har inte sett den än för jag är på jobbet, suck. Att jobb och skola ska komma ivägen för andra mer roliga saker som bröllopsplanerande
    Annars ska vi träffa prästen om ca 2 v och boka in ngr solister, köpa noter till musiken som ska spelas i kyrkan och snacka med kantorn igen.
    Måste fortfarande hitta en klänning :-S

• F A M E
    bongen80 skrev 2009-03-24 09:04:49 följande: