• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • Plummis83

Igår var vi på informationsträff i kyrkan! Var mycket trevligt och vi fick väldigt mycket information! De spelade upp några förslag på in- och utgångsmusik och några psalmer.
    Vaktmästarna gick igenom allt det tekniska, dekorationer och sånt som ligger på deras ansvar!
    Trodde inte det var så mycket att tänka på när det gäller kyrkan så det var en bra kväll!

Så nu har vi nog bestämt in och utgångsmusik och vilka 2 psalmer vi ska ha! Känns bra!!

Vi har nu börjat kollat på ringar och försöker räkna ut hur mycket alkohol vi behöver...

Hur går det för er alla andra då??

• Klarabella

Vi har inte ens gjort inbjudningarna än... 4 juli är datumet.

• bongen80
    Klarabella skrev 2009-03-12 10:33:36 följande:
    oj..kanske är en bra ide o knåpa ihop dom, det är ju trots allt semestertider
  • Plummis83

Ojdå, vi skickade ut våra för nån månad sen! Har också 4 juli som datum!

Klarabella skrev 2009-03-12 10:33:36 följande:
  • Klarabella

Jag vet... och vi har 163 på gästlistan så det är liiiite att göra.

• johanna anders

Inbjudningar utskickade =) Tjohoo!

men är dock inte lika flitig som de flesta här inne =)

Det som är fixat:
    Bokat lokal
    Bokat kyrka
    Skickat inbjudningskort
    Tittat på meny förslag
    Bokat make up
    Köpt caketopper
    Köpt diamant konfetti till borden

Sen har jag inte gjort mer... Ska lägga in en högre växel.

Vad borde jag ha klart nu 4 månader innan bröllopet?

• DanKat

johanna anders skrev 2009-03-12 14:00:25 följande:

Vad borde jag ha klart nu 4 månader innan bröllopet?
    Hindersprövningen kan ni ju alltid skicka in så ni slipper tänka på det sen, den gäller i fyra månader så det blir inte för tidigt om ni skickar den nu
  • johanna anders
    DanKat skrev 2009-03-12 15:33:48 följande:
    johanna anders skrev 2009-03-12 14:00:25 följande:Hindersprövningen kan ni ju alltid skicka in så ni slipper tänka på det sen, den gäller i fyra månader så det blir inte för tidigt om ni skickar den nu
    Åh ja vad smart, det ska jag göra =)
  • Fjällbruttan

Här är en till som gifter sig i Juli
    Precis som Klarabella så gifter vi oss 4 juli.
    En hel del klart, men har inte fått klart våra inbjudningskort än!Mennästa vecka ska vi få dem från tryckeriet.
    Dock är hela släkten på min sida förvarnad muntligt och alla kommer Otroligt tycker jag eftersom jag har flyttat 90 mil bort! Ska bli jätteroligt!

Svar på tråden Juli brudar sökes