• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • momi boki

fler som sovit dåligt i natt??? själv e ja sjuk me hosta o feber somnade vi 4-5 tiden i morse på soffan sen ha ja vaknat till o från men madrömmar att bröllopet går åt pipan, en av drömmarna gick vi mot altaret o alla log o jag snubblar pladask fram usch va hemskt,,

• bongen80

ja men det är ju så det är varenda natt. hela tiden massa drömmar o drömmer jag inte så funderar jag o fantiserar jag halva natten. Det är då inte semester att planera bröllop inte

• Francis

Momi Boki: Stackarn! Hoppas du blir bättre snart, men se det från den ljusa sidan, nu har du hela dagen på dig att sitta och planera.. =)

Jag drömde också dom konstigaste drömmarna inatt, drömde att vi hittat vår lokal men på bröllopsdagen så var vi tvugna att dela lokalen med ett annat par osv... det var en väldigt skum dröm iallafall!

• momi boki

mår lite bättre i dag så skönt att kroppen kan lufta sig själv utan att ramla i hopp,, åååh måste bara få ur mig att ja som alla sagt haft massa tide på mig att bara planera,, lite halvt mera tid när dotter sovit ha ja hunnit me massor har bla fått ölen köpt idag till festen äkta kapet av en vän 10 kr plattan 1000 kr för all öl =) kunde inte bli bättre! har oxå fått upp min vigsel hem sida eller va man säger den som finns på brollops torget, fått ballonger(hjärtformade) till festen alla underbart fina askar är klara (bild finns i galleriet )

• momi boki

mina skor finns på bild där oxå=)

• DanKat

Jag har också drömt om bröllopet inatt Drömde att vi när festen gick mot sitt slut insåg att vi helt glömt bort att fixa skjuts till hotellet, hihi. Plus att vi strax därefter insåg att vi varken lämnat in våra förlovningsringar för putsning innan bröllopet och dessutom totalt glömt bort vigselringen! Haha, snacka om knäpp dröm (vi hade alltså haft vigseln och en hel bröllopsfest utan att märka att vi glömt vigselringen )
    Men vi var väldigt lugna ändå, så det verkar ju lovande iaf, om det nu skulle bli nån totalmiss i verkligheten

Gick förresten upp en halvtimme innan väckarn ringde i morse så jag hann bröllopspyssla lite innan jag skulle iväg på föreläsning

• Francis

Tittade på dina bilder!! Herregud kändes helt skumt, det är exakt så som jag planerat. Har köpt samma presentaskar, ska också ha dessa färger, samma servetter som jag ska beställa och samma rosenblad som jag har... och inte nog med det, skorna är nästan exakt identiska med mina...
    Roligt, då vet jag att jag har bra smak, din dukning var jättefin!!

momi boki skrev 2009-01-29 11:34:38 följande:

mina skor finns på bild där oxå=)
  • momi boki

hehe lite skrämmande nästan =) ¨
    fast jaghar valt att ha rosa oxå till så komme rlägga till de med=) men älskar askarna

Francis skrev 2009-01-29 15:49:08 följande:
    Tittade på dina bilder!! Herregud kändes helt skumt, det är exakt så som jag planerat. Har köpt samma presentaskar, ska också ha dessa färger, samma servetter som jag ska beställa och samma rosenblad som jag har... och inte nog med det, skorna är nästan exakt identiska med mina...Roligt, då vet jag att jag har bra smak, din dukning var jättefin!!momi boki skrev 2009-01-29 11:34:38 följande:
  • Francis

Ha ha!! Helt otroligt, har också tänkt ha lite lime + rosa accentfärger i mina dekorationer... och även i min bukett!
    Köpte du också askarna utav en YWU här på BT?

momi boki skrev 2009-01-29 16:48:57 följande:

hehe lite skrämmande nästan =) ¨fast jaghar valt att ha rosa oxå till så komme rlägga till de med=) men älskar askarna
  • Chrisse och Jonas

Wow.. vad långt många av er har kommit.. vi ska också gifta oss i juli och jag tyckte jag hade kommit igång bara för att jag satt och surfade på bröllopstorget. :)
    Men här läser jag ju att ni har massor av saker färdiga redan. Hjälp... borde jag känna mig stressad nu då.. hmm

Svar på tråden Juli brudar sökes