• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • DanKat

Jaså det är hit ni har stuckit sen alla tidigare juli-trådar stängts av!

• bongen80

oj wow vilken klänning!!! nu drar ju jag en stor storlek därför är jag orolig, pampadam...o snömonstret gör entre i kyrkan... nej då skämt å sido så har jag köpt en klänning, men jag börjar ångra mig, den har inget släp å det har jag alltid drömt om. annars sitter den helt ok den finns i mitt galleri...

• momi boki

bongen80 ser inte ditt galleri!!!! men om du vill ha släp och drömt om det borde du verkligen ha det ,,, men även om du är större modell kan du fortfarande ha en poff klänning men en mellating och vill du ha släp ska du ju verkligen ha det på din stora dag

• momi boki

om man har större puffigare underkjol men en korsett blir man 2 storlekar mindre =)

• bongen80

nu så....hade fel inställningar. du har ju koll som f-n funderat på att bli proffessionell?? hihi

• bongen80

ja men jag har ju klänningen på mig i presentationsbilden...tänkte inte på det....

• momi boki

bongen80 super fin,, verkligen,,, nja min mor är fd sömmerska innan hon vart sjuk så lite har man väl i generna..=) FAST OM DIN DRÖM är att ha släp borde du ju hade

• bongen80

ja...har haft fundering på att sy på ett släp i samma nyans av tyg,i sömmarna där man kan ta ut i sy in kläningen, typ sy på ett nytt bakstycke, fast det kanske skulle se konstigt ut? ja alltså lämna klänningen till nån som KAN sy, jag kommer inte överens med symaskinen.

• momi boki

ja tror dom grejjer det gallant dom är så ruskigt skikliga

Svar på tråden Juli brudar sökes