• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • MolsonCanadian

Apropå efternamn...

Inför flytten i helgen skulle jag kolla om vårt nya telefonnummer fanns med på hitta.se och upptäckte att jag där stod registrerad med min käres efternamn. Efter lite klurande så verkar det som att han efter ett fylleslag haft så många känslor på en och samma gång att han kontaktat hitta.se, ändrat mitt namn och lagt till sitt.

Det är nu åtgärdat och korrigeras om ett par dagar.

Heloise skrev 2009-01-27 13:32:55 följande:
    Just det efternamnet är fortfarande inte bestämt hmm
  • Heloise

Haha gulligt, kommer du göra så? Lägga till hans namn?
    Det är det jag inte kan bestämma, vi har båda ganska ovanliga namn och jag blir( iaf om man kollar eniro/hitta) den enda i Sverige med hans efternamn, är redan den enda med mitt efternamn. Funderar på att ta hans efternamn och flytta upp mitt till mellannamn måste kolla up det där noggrannare. Hans efternamn har inte å-ä-ö och det är ju bra när man flyger etc men jag gillar ju mitt namn oxå, svårt att välja.

MolsonCanadian skrev 2009-01-27 13:36:18 följande:
    Apropå efternamn... Inför flytten i helgen skulle jag kolla om vårt nya telefonnummer fanns med på hitta.se och upptäckte att jag där stod registrerad med min käres efternamn. Efter lite klurande så verkar det som att han efter ett fylleslag haft så många känslor på en och samma gång att han kontaktat hitta.se, ändrat mitt namn och lagt till sitt. Det är nu åtgärdat och korrigeras om ett par dagar.
  • momi boki

har ni kontorab där ni bor?

• CarinaK

Vi har en hel del kvar (gifter oss 4 juli), men jag börjar bli stressad först nu när jag läser hur långt alla har kommit... Vi har kyrka, lokal & klänning...och inbjudningskorten på väg ut... Sen är det mycket annat som är på G. Så jag tror vi hinner

• MolsonCanadian

Nä, jag kommer göra hans efternamn till mellannamn. Mitt efternamn är också unikt - 14 stk i världen och vi är alla nära släkt. Hans är fint, men jag vill inte göra om mitt efternamn till mellannamn.

Heloise skrev 2009-01-27 13:41:46 följande:
    Haha gulligt, kommer du göra så? Lägga till hans namn?Det är det jag inte kan bestämma, vi har båda ganska ovanliga namn och jag blir( iaf om man kollar eniro/hitta) den enda i Sverige med hans efternamn, är redan den enda med mitt efternamn. Funderar på att ta hans efternamn och flytta upp mitt till mellannamn måste kolla up det där noggrannare. Hans efternamn har inte å-ä-ö och det är ju bra när man flyger etc men jag gillar ju mitt namn oxå, svårt att välja.
  • MolsonCanadian

Ja, det hade vi du. Har de rätt storlek där menar du?

momi boki skrev 2009-01-27 13:50:24 följande:

har ni kontorab där ni bor?
  • momi boki

här i stan kan man beställa via dom oxå speciellt mått inte så dyrt heller 3 kr nåt sånt men dom har massa olika mått så ett tips är att kika där

• Plummis83

Vi skickade inbjudningarna igår!! Först ringde farfar men han skulle gratulera mig för jag fyller år imorgon men han trodde det var idag *skratt* Skickade ett kul sms till mamma om det (farfar är rätt rolig) å hon blev lite förvirrad för även hon ringde å grattade mig *haha*

Men iaf, en av mina kusiner har fått inbjudan för det skickade hon mail om! Så jag hoppas alla andra oxå har fått det då!!

• Francis

Hej,

Vet inte om man kan komma in så sent i er tråd men jag är en Juli brud.. närmare bestämt den 4:e Juli!

• Plummis83

Alla är välkomna hit!!!
    Är själv 4 juli brud! Hur långt har ni kommit i planeringen??

Francis skrev 2009-01-27 16:19:01 följande:
    Hej,Vet inte om man kan komma in så sent i er tråd men jag är en Juli brud.. närmare bestämt den 4:e Juli!
Svar på tråden Juli brudar sökes