• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • Tess80

Ja du hade också en fantastisk klänning!!! Gillade den skarpt!

• MolsonCanadian

Nu har jag gett upp med kuverten. Vi kommer inte hinna göra egna i tid med tanke på flytten. Så jag har beställt kuvert som är 13,5 x 13,5 cm och hoppas att ingen människa bryr sig att inbjudningskorten är "för små".

• Heloise

Jag tror folk kommer vara så glada över att bli bjudna att de inte bryr sig om stl på kuverten

MolsonCanadian skrev 2009-01-28 12:35:02 följande:
    Nu har jag gett upp med kuverten. Vi kommer inte hinna göra egna i tid med tanke på flytten. Så jag har beställt kuvert som är 13,5 x 13,5 cm och hoppas att ingen människa bryr sig att inbjudningskorten är "för små".
  • MolsonCanadian

Visst är det så. Ibland tänker jag att det är fullständigt idiotiskt att lägga tid och pengar på inbjudningskorten. De går ju ut till alla - även de som inte kommer. Det är ju de som kommer som man vill göra något särskilt fint för.

Heloise skrev 2009-01-28 12:45:15 följande:
    Jag tror folk kommer vara så glada över att bli bjudna att de inte bryr sig om stl på kuverten
  • Tess80

Ja huvudsaken är ju igentligen att "budskapet" kommer ut till dom ni ska bjuda. Det blir bra ska du se

MolsonCanadian skrev 2009-01-28 12:54:29 följande:
    Visst är det så. Ibland tänker jag att det är fullständigt idiotiskt att lägga tid och pengar på inbjudningskorten. De går ju ut till alla - även de som inte kommer. Det är ju de som kommer som man vill göra något särskilt fint för.
  • bongen80

Hej hej..en till julibrud 4:e närmare bestämt. Har koll på det mesta tycker jag. Det svåraste är att bestämma musik.....
    Med tajt budget som vi har så gäller det att vara ute i tid med inköp och planering. Kul med en sån här tråd....!!

Inser att jag måste sätta fart med inbjudningarna efterso de flesta tydligen redan skickat/ ska skicka inom kort.

• Plummis83

Välkommen till tråden!! Var ska ni gifta er??

Vad roligt att det kommer in nytt folk också!!

bongen80 skrev 2009-01-28 13:36:04 följande:
    Hej hej..en till julibrud 4:e närmare bestämt. Har koll på det mesta tycker jag. Det svåraste är att bestämma musik.....Med tajt budget som vi har så gäller det att vara ute i tid med inköp och planering. Kul med en sån här tråd....!!Inser att jag måste sätta fart med inbjudningarna efterso de flesta tydligen redan skickat/ ska skicka inom kort.
  • bongen80

Tack tack!

Tyckte att ni hade det så trevligt här inne, bara massa positiv backup och tips

Svar på tråden Juli brudar sökes