• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • bongen80

tusen tack för alla tips o råd, man sitter ju mest ensam med alla funderingar, då sambon jobbar borta. BT är guld värt!

• momi boki

håller med dig=) bt är guld värd.. sne är min kille sån toffel så han säger alltid som du vill bara du är nöjd inge kul ju=)

• Francis

Samma här, planerar allt i stort sett själv..
    Visst visar jag saker och ting för honom och han följer ju med när vi skall kolla på lokal och kyrka. Alltså dom stora sakerna, men sakerna runt omkring säger han att det är bäst att jag sköter, för om han hade gjort något hade säkert jag ändrat det ändå... *hihi*

Men skulle ni kunna ge bort någonting att bestämmas helt och hållet till er m2b?

• momi boki

aldrig livet då skulle vi ha hippi tema på bröllopet i hans lilla fantasi värld hehe

• momi boki

det står still i mitt huvud
    jag har fixat detta

bruden
    klänning
    skor slöja
    smink
    hår

marskalk
    kostym
    skor

tärna
    klänning
    skor
    hår

näbb
    klänning
    hår

dryck
    vit vin
    vodka (rest ska köpa snart

transport till kyrka men ej från

lokal o kyrka bokat
    maten bestämd men inte beställt

tårta klar

inbjudningarna är skickade

hindersprövning begär vi i slutet av februari

dekorationer till lokalen är fixade

är det nåt jag glömmer bort här?

• Tess80

Nä jag skulle heller aldrig kunna låta min m2b att fixa eller bestämma något helt själv! Då skulle det sluta hur som helst och i sista stunden också ha ha ha!

• Tess80

Härligt momi boki! Skönt att ha hunnit så långt! Jag har inte heller så mycket kvar att införskaffa. Nu är det i stort sett kläderna o ringen som behöver handlas in.

Fick besked i måndags att vi har en DJ också, så det är skönt!

• momi boki

vi fick besked idag från dj att han kunde super härligt =)

• Francis

Herregud vad långt du kommit Momi! Måste kännas underbart..
    Känner ju verkligen att jag ligger efter, nej det får bara till att lägga in en högre växel from. nu!!

=)

• momi boki

jaså har du mycket kvar?

Francis skrev 2009-01-28 18:08:09 följande:
    Herregud vad långt du kommit Momi! Måste kännas underbart..Känner ju verkligen att jag ligger efter, nej det får bara till att lägga in en högre växel from. nu!!=)
Svar på tråden Juli brudar sökes