• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • Francis

Vi kommer anlita en catering firma och kommer ha två rätter som våra gäster kommer få berätta om vad dom vill ha när dom OSAr, en med kycklingfilé och en rätt med oxfilé..
    Vi har hittat en bra och billig catering så med toast skagen eller räkcoctail till förätt och ovan nämnda till varmrätt plus tårta kommer det gå på 230 pp, jätte billigt!

• Tess80

Vi kommer beställa delikatessplankor från Ica Trossen. Där är 3 olika sorter kallskuret, två dessertorstar, potatissallad eller gratäng och så är det frukt och grönt på plankorna. Detta kostar 95:-/pers

Förrätten ska vi göra själva, toast med skagenröra med dillknippe o lätt sallad

Efterrätt blir ju bröllopstårtan som jag kommer göra själv (jag bakar mycket tårtor o bakelser)

• momi boki

vi kör kött plankor från ica ca 7000 kr för 60 ppersoner

• Tess80

Oj jag glömde skriva att vi har bjudit 32 personer till bröllopet. Vi vill endast ha dom närmsta släktingarna och ett litet intimt bröllop. Vi kommer att ha fest med våra vänner senare och fira

• Tess80

Nu har jag fixat ett bildgalleri också he he! Där ser ni bl.a hur delikatessplankan kommer att se ut

• momi boki

tess80, super fräscht,, ser gott ut, är det klännningen i galleriet du ska gifta dig i?

• Tess80

Tack så mycket Ja det är den brudklänningen jag ska köpa o gifta mig i, hi hi!

• momi boki

jätte fin super fin =) ska du ha den underkjolen oxå? mucket puff =) maräng klädsel=)

• Tess80

Tack, vad glad jag blir *ler stort*! Ja den underkjolen ska jag ha till klänningen, men det som är bra med den underkjolen är att man kan reglera storleken på ringarna (volymen), så man får se hur storta ringarna ska vara när vi köpt klänningen.

• momi boki

absolut ja kör oxå på samma underkjol nämligen =) o klänningen min är i galleriet mitt ja kör stilen maräng bakelsen=)

Svar på tråden Juli brudar sökes