• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • momi boki

välkommen =) bättre sent än aldrig

• T3ZZ

En julibrud till här! 25 juli.
    Bokade DJ idag och åkt förbi och kikat på bygdegården vi kanske ska vara i.

• Tess80

Härligt! En till 25 juli brud hihi (vi med nämligen)

Vi har också bokat en DJ, fast igår fick vi bekräftelse på det ha ha

• momi boki

vad sk aeran gandväska innehålla om ni har någon?

• Tess80

I min handväska tänkte jag ha mitt kontokort (i korthållaren), ID kort, mobiltelefon, våran lilla digitalkamera och migräntabletter (IFALL jag får migrän, hoppas inte!)

• Heloise

nu kan jag pricka av lakarn och spets från listan kom ju hemifrån IKEA och har köpt 38 m spets och 12 lakan.
    M2b var jättelyrisk han vart grönare och grönare i ansiktet ju fler lakan jag lastade på haha

• momi boki

heloise hehe been there done that visst e de kul

• Heloise

japp, hmm ska ta tag i inbjudningskorten idag; men tänkte höra efter lite snällt om jag kunde få kika på ngt av era infoblad?
    bara för att få en uppfattning om hur det ska se ut, jag har dumt nog slängt alla jag fått, eller slängt och slängt de försvanni den stora flytten från pytte 2 till hus som så mkt annat.
    Planerar även en 30 år fest lite fort och kvickt sådär (inte för att jag VILL fylla 30 men ska jag ändå göra det så vill jag göra det rejält)och ska skriva ut inbjudningar till den oxå idag.

• Francis

Jag har inte kommit jättelångt i min planering måste jag erkänna! Vi håller på att hitta vår perfekta lokal vilket är väldigt svårt, har kollat på en som var jättefin, men hade inte vårt datum =( så om vi vill ha denna får vi tidigarelägga vårt bröllop en vecka vilket är svårt då vi har släkt som kommer från USA och dom har lite speciellt med semestrar där och skolor för den delen, lite annourlunda villkor än Sverige.
    Men vi skall gå och kolla på två till som har vårt datum, hoppas hoppas att dom är fina!
    Hur långt har alla ni kommit?

• T3ZZ

Ska ni har plockmat? Vad då får något isåfall? Kostnad? Hur många gäster?
    Vickning? Vad ska nii ha? Kostnad?

Http://ThereseTomas.blogg.se

Svar på tråden Juli brudar sökes