• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • bongen80
    Plummis83 skrev 2009-01-28 13:43:24 följande:
    Välkommen till tråden!! Var ska ni gifta er??Vad roligt att det kommer in nytt folk också!!
    vi ska gifta oss i dalarna närmare sagt Äppelbo kyrka (kyrkan jag är döpt i o mamma o pappa gifte sig)
  • Plummis83

Åhh, jag kommer ifrån Dalarna!! Men kommer gifta mig i Skanör å det är ju inte fel det heller Min sambo är ifrån de trakterna så valet var inte så svårt för vår del, bor ju i Lund så!!

bongen80 skrev 2009-01-28 13:56:20 följande:
    vi ska gifta oss i dalarna närmare sagt Äppelbo kyrka (kyrkan jag är döpt i o mamma o pappa gifte sig)
  • bongen80

Hur gör ni med underkläderna?? köper ni före o anpassar klänningen efter dom eller har ni köpt klänningen o sen provat underkläder?

• momi boki

ja komme rinte ha bh eller nåt under min klänning då modellen är sydd så man inte ska ha underkläder fast trosor kommer ja ju ha så klart

• momi boki

tror det är lättare att rätta underkläderna efter klänningen än det blir att köpa klänning efter underkläderna

• bongen80

men va f-n....såna tuttar vill jag också ha. give me give me!!...haha mina är navellånga utsugna sladdertuttar efter 3 ammade barn.....

• momi boki

hehehehehe! nja ha oxå ammat barn men bara en som inte va så ammningsglad men nog är det skillnad på dom, men min klänning är syd i kina där dom kommit på en jätte grym sak i klänningen har dom sytt in typ små kuddar, så när man hoppar i klänningen o knäppt den så lyfter man tuttarna o typ placerar dom så kuddarna hamnar underbrösten, and voila ser ut som du har bomber o dom rör sig inte en millimeter helt underbart

• bongen80

ahaaaaa...ska nog ta en allvarligare titt på kinaklänningarna...men hur visste ni som köpt vilken modell som passar? jag kan ju se 15 klänningar som är vackra men bara 1 som jag kommer se bra ut i....provade ni i nån brud-affär innan? tänkte nästan göra det, men det känns fräckt det med.å andra sidan vill jag ju inte se ut som ett snömonster när vi gifter oss.

• momi boki

nej det är ganska lätt jag väger 65 kg ca och är 165 lång,, är man lite rundare i figuren lite kortare rekonemderar dom en lite mer puffigare klänning bla för du ser längre o smalare ut,, är man lång och smal ska man inte ha puffig utan en enklare slät modell exp,, jag tog helt enkelt de jag ville ha,, sällan man inte passar i klänningarna och om du har barn osv som mig kan ja gissa att våra magar har samma symtom,=) ja tycker du ska sattsa på en me lite puffig underkjol o lite korsett kanske,,, nån ide alls om vad du är sugen på??? min finns i galleriet

Svar på tråden Juli brudar sökes