• momi boki

Juli brudar sökes

söker brudar som åxå gifter sig i juli, här bär de av stapelt den 18/7 efter som vi bytt datum =) super spännande och längtar massor, vi har kommit så långt att vi har klänning,underkjol,slöja,kostym,dekorationer till borden uuton servetter efter som de andra mspte kastas då de e fel datum, jag har klänning till tärnan+skor, klänning till min dotter som ska va näbb alla inbjudningar är klara idag och postas imorogn efter som vi gifter oss i semester veckor vill vi folk ska kunna planera o hinna med var är ni i eran planering ????

• Svar på tråden Juli brudar sökes
  • Tess80

momi boki,

Ja det ska bli skoj o göra sin egna brudbukett, hi hi! Jag skall också ha rosor, i färgerna ljusrosa, vita och mörkrosa...kanske någon grönska också...det får jag se hur jag gör med det.

Tänkte också köpa dom kvällen innan för att sedan förvara dom på bästa ställe (svalt)!

Vad ska du ha för färg på dina rosor?

• momi boki

hehe jag ska ha rosa o vita ev nåt grönt i =) där tänkte vi ganska lika

• Tess80

Ha ha ha ja minsann! Vi har väl bra smak då, he he

• momi boki

ja älskar rosa rosor o de kommer passa min klänning o smink så bfra kan knappt vänta =)

• Tess80

Ja jag längtar jag med, det bara "pirrar" i hela kroppen nu när man planerar och införskaffar sig saker osv. Jag riktigt njuuuter!

Tiden går fort...så snart står vi där i kyrkan hi hi!!!

• Tess80

Hur ska ni göra med era efternamn? Ska ni ta efter era mäns efternamn eller ska ni behålla erat flicknamn....eller kanske tom. att mannen ska ha erat efternamn???

Jag ska ha samma efternamn som min fästman har.
    Jag är faktiskt så "fjantig" att jag sitter ibland och "kluddar" på papper mitt namn med hans efternamn på ha ha ha! (sådär nu har jag offentligt gjort " a fool out of my self" ha ha ha, men det bjuder jag på )

• momi boki

håller med dig total, får man fråga hur långt ni kommit på planerna =)

• Plummis83

Vi vet inte alls hur vi ska göra med efternamnen!! Jag vill inte ta hans då han har ett vanligt son namn! Jag har ett rätt ovanligt namn om man tänker på här nere i Skåne, i Norrland är det rätt många som heter det!!
    Min sambo vill dock inte ta det å jag vet inte ens om jag vill behålla det! Kan ju ta hans namn plus behålla mitt men blir så långt då! Annars funderar vi på att ta ett släktnamn men där är min sambo lite dryg å vill ta något komplicerat!!

Tess80 skrev 2009-01-26 20:55:51 följande:
    Hur ska ni göra med era efternamn? Ska ni ta efter era mäns efternamn eller ska ni behålla erat flicknamn....eller kanske tom. att mannen ska ha erat efternamn???Jag ska ha samma efternamn som min fästman har. Jag är faktiskt så "fjantig" att jag sitter ibland och "kluddar" på papper mitt namn med hans efternamn på ha ha ha! (sådär nu har jag offentligt gjort " a fool out of my self" ha ha ha, men det bjuder jag på )
  • momi boki

jag kommer ta killen efternamn, för mig har det inte så stor betydelse vad jag heter men jag tar helldre hans namn en behåller mitt =)

Svar på tråden Juli brudar sökes