• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • EmMa09

Tvålive kan jag rekommendera!!!

• DetÄrDagsNu

Tack för tipset - ska kolla in dom.
    Vad kostar en håruppsättning + sminkning och var kan man göra det? Nån som vet?

• EmMa09

jag betalar 2500:- då ingår uppsättning, sminkning, påklädning, mousserande vin o tilltugg! detta i kungsbacka

• DetÄrDagsNu

Hrmmm..vet inte än om min kompis ska göra det eller inte. Gott med mousserande vin men farligt - jag kommer nog vara så nervös så att jag dricker för mycket av det....

• EmMa09

haha, ja det kanske är en risk, men får väl be tärnorna o frisören att hålla koll på mig, kanske bara ett glas, MAX två!

• DetÄrDagsNu

Låter som en bra plan! Jag ska kolla om jag hittar ngn frisör i närheten och fråga vad dom tar. Min brudtärna kommer nästa helg så då ska vi prova brudklänning. Var har du köpt din?

• DetÄrDagsNu

Har kollat in tvålive nu på nätet -> Låter bra.

• Joji
    EmMa09 skrev 2009-02-08 15:32:01 följande:
    jag betalar 2500:- då ingår uppsättning, sminkning, påklädning, mousserande vin o tilltugg! detta i kungsbacka
    Vart ska du gå? Jag gissar Salong Jan eller Ulla-Britt?

Jag ska också gå i Kungsbacka men får betala "något" mer - 3000 för hår och 700 för smink! :-O Fast konsultation, påklädning, bubbel och tilltugg ingår också. Har sagt till dem att andra salonger i Kungsbacka tar mycket mindre,men det är detta pris de satt, och jag vill ju gå till min vanliga...
  • EmMa09

japp, salong jan blir det! vart ska du då? jag brukar inte klippa mig på salong jan, utan på kungssalongen på k-mässan, men min frisör e gravid och får barn innan vi gifter oss
    fast jag har fått rekomendationer utav kompisar som gjort sig iordning på salong jan, så jag hoppas det blir bra!

Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?