• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • 20090725

vi skall ha grillkväll på fredag å på lördag skall vi hem till min moster å äta middag!

sen blir det bara lungt skulle jag tro!

själv då*?

• lecaroline

Påsklunch på kolonin på fredagen. Mamma och pappa kommer och sover över. Tror att min bror med familj kommer också. Vi ska provduka har jag bestämt. Började med servettringarna igår och det blev rätt bra. Gjorde också blomsterpinne med pärla och det blev också bra. kanske kommer bilder efter påsken

Sedan ska jag äta en massa god mat och godis! Kanske grilla på lördag och njuta i solen som SKA fram

• Nippran

Jag är gräsänka fram tills kvällen på långfredagen :) Sedan kommer vi bara ta det lugnt och äta god mat.

• lecaroline
    Nippran skrev 2009-04-08 21:44:01 följande:
    Jag är gräsänka fram tills kvällen på långfredagen :) Sedan kommer vi bara ta det lugnt och äta god mat.
    vad ska din m2b hitta på?? Och vad ska du göra
  • Nippran
    lecaroline skrev 2009-04-09 09:33:23 följande:
    vad ska din m2b hitta på?? Och vad ska du göra
    m2b är och jobbar i närheten av Ängelholm och han ska bo hos sin bror under tiden och umgås med honom.
    Jag ska träffa en annan BT medlem för en fika. Sedan ska jag mumsa pizza, dricka gott rödvin och titta på Mamma Mia :) Utöver det ska jag på långfredagen göra något så tråkigt som att läsa körkortsteori :(
  • 20090725

Idag kommer våran toastmaster hit, så skall vi diskutera massor med honom.... åhhh... det ska bli så kul, han e så engagerad i detta, så han ahr till och med gjort en pärm med tipps och ideer å sånt... ska bli så kul!!!

sen skall vi inviga grill säsongen idag också med lite vänner å dricka gott vin...

nu måste jag börja städa å förbereda efträtten!

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!

• linvinter

Jag köpte min klänning idag!

Trodde de blivit såld så jag skulle beställt en idag och det skulle varit 4 månaders leverans. Men tydligen hade de kollat fel när jag ringde så nu hänger den här hemma! Får ta med en bild på nästa fika jag kan vara med på. Dock åker jag på tjänsteresa på onsdaglunch så det får bli nästa gång!

• lecaroline

Nu finns det mer bilder i mitt galleri

Glad påsk allihop!!

• Nippran
    lecaroline skrev 2009-04-13 10:39:43 följande:
    Nu finns det mer bilder i mitt galleri Glad påsk allihop!!
    Vad fin klänning! Är det den du kommer att ha?
  • 20090725

va snyggt det blev med dukningen!

vad konstigt det känns att va hemma idag oxå, har dock fått väldigt mycket gjort, nu har vi storstädat hela lägenheten å håller på att tvätta, å nu kommer de tre små gummorna om 45 min. så vi har städat en stund till iallafall, innan man börjar hitta hårband å leksaker å kläder å massa annat bröte över hela lägenheten..hehe...

lecaroline skrev 2009-04-13 10:39:43 följande:
    Nu finns det mer bilder i mitt galleri Glad påsk allihop!!
  • lecaroline

Ja Nippran det är min KLÄNNING!!

Om man tittar noga på dukningen så ser man att de stora tallrikarna är i papp Sedan tog jag inte fram de röda ljusen och inte rosbladen heller..
    och så hade jag tänkt mig en större blomma i glaset med placeringskortet lutat mot den.

var det någon som skulle med och fika här i morgon??

• Nippran

lecaroline: mycket tjusig klänning!
    Jag kan tyvärr inte komma med imorgon. Jag har som svårast att komma ifrån om det är jämna veckor då vi har tösen men i detta fallet fyller också m2b år.

• lecaroline

Och jag ska visa bilen vi har till salu i morgon och har ingen tid ännu.. Så jag vet inte

• anniv82

Det verkar inte som att det är så många som kan..
    Jag tror att jag skulle kunna men vi får väl skjuta på det en vecka till??
    Finns det någon som kan nästa vecka lr kanske till helgen lr nåt.
    Finns det någon som kan i morgon???

• Lantzakeri

Jag ska jobba kväll imorgon med så kan inte :S
    kan torsdag o fredag annars några fler som kan?

Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?