• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • Linn74

Det låter dyrt - vad ingår? Får man högupplösta bilder?
    Vi betalar 7000 kr för en heldagsfotografering (fotografen är med under förberedelser, vigsel och middag).

Tizia skrev 2009-03-31 10:23:38 följande:
    Jag ska ha på mig min förlovningsring =) Hur gör ni andra med fotograf?Jag har hittat en som tar 12000kr !!! Tycker det är mycket!!
  • molnis

Ser att ni pratar lite fotografer, vi fick en offer på 36000 för alla bilder högupplösta vilket vi tyckte va liiite för mycket. Ni som betalar runt 5000-7000, har ni tips på några namn?=)

Jag har gjort en lista på några jag ska kolla upp..för 36000 går ju ej...

• Linn74

Vi har Peter Olsson, vet inte om man får göra reklam här, men jag kan messa dig adressen till hans hemsida om du vill, hans bilder är jättefina.
    Vi får alla bilder (ca 250 trodde han) högupplösta på CD. 36000 låter ganska dyrt... minst sagt.

molnis skrev 2009-03-31 18:57:55 följande:
    Ser att ni pratar lite fotografer, vi fick en offer på 36000 för alla bilder högupplösta vilket vi tyckte va liiite för mycket. Ni som betalar runt 5000-7000, har ni tips på några namn?=)Jag har gjort en lista på några jag ska kolla upp..för 36000 går ju ej...
  • Francis

Låter bra faktiskt!
    Fast vi är mer intresserade utav bilder under endast vigsel och sedan några utomhus efter vigseln. Har du någon aning om vad han tar då?

Linn74 skrev 2009-03-31 18:54:23 följande:
    Det låter dyrt - vad ingår? Får man högupplösta bilder?Vi betalar 7000 kr för en heldagsfotografering (fotografen är med under förberedelser, vigsel och middag).
  • Taaanja

Du får gärna skicka hans adress till mig med, vi letar också efter en fotograf :)

Linn74 skrev 2009-03-31 18:54:23 följande:
    Det låter dyrt - vad ingår? Får man högupplösta bilder?Vi betalar 7000 kr för en heldagsfotografering (fotografen är med under förberedelser, vigsel och middag).
  • lecaroline

Min är i thn så det är inte aktuellt...
    Vi får lågupplösta bilder på cd och han äger ju rätten för dem.. Kanske är det som är skillnaden på 5000kr och 35 000kr??

Har hört att det finns en jätte duktig tjej i Partille som inte är dyr!!

• T0612
    Francis skrev 2009-04-01 08:13:36 följande:
    Låter bra faktiskt!Fast vi är mer intresserade utav bilder under endast vigsel och sedan några utomhus efter vigseln. Har du någon aning om vad han tar då?
    Vi har oxå Peter Ohlsson och vi betalar 4000:- för bilder under vigsel och "porträttbilder" efter vigseln.. och detta är inkl. boknings avgift
  • Tizia

Att det kan skilja så mycket i pris !
    För 12000kr får vi alla bilder högupplösta iofs och 6 timmars fotografering + en fotobok... Men ändå...!!

• marriage09

Vi kommer att anlita Magnus Egger, han tar endast 3000 kr för en hel dag, är då med oss ca 5-6h och vi får alla bilder högupplösta. Slå på han namn på google.

• lecaroline
    marriage09 skrev 2009-04-01 09:59:38 följande:
    Vi kommer att anlita Magnus Egger, han tar endast 3000 kr för en hel dag, är då med oss ca 5-6h och vi får alla bilder högupplösta. Slå på han namn på google.
    Det lät lite för bra för att vara sant..
    Får ni album och så också då???
Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?