• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • marriage09

Ja det verkar verkligen lite för bra för att vara sant, men det är verkligen sant! Han har varit professionell fotograf i två år tror jag och har nyligen startat med bröllop. Jag har tittat på en del av hans bilder och tycker att det verkar bra, han är också väldigt flexibel och verkar hur trevlig och tillmötesgående som helst. Jag vet inte ifall han gör album, till oss kommer han att redigera ca 20 bilder ordenligt och sedan lägga en lätt reducering på resten. Du får fråga honom.

Lycka till!

• lecaroline

Jag har redan en!

Vi var tvugna att välja i thn för vigseln är där.

• Francis

Har redan hittat honom Tanja, mailar dig!!

Taaanja skrev 2009-04-01 09:07:49 följande:
    Du får gärna skicka hans adress till mig med, vi letar också efter en fotograf :)
  • lecaroline

Igår medelande min m2b att han ska ha inventering den 29 april. Till saken är att de på hans jobb aldrig tidigare har varit ute i så god tid. Han själv är väldigt dålig på att tala om sånt.
    Så jag undrar helt enkelt om det är dags för Möhippa!!

Men det är la snart dags att packa en liten smyg väska med fin kläder och smink osv. att ha gömd hemma, så man får med sig allt. Har kläderna rena mm

• 20090725

hehe, man vet ju aldrig!

igår ringde min jobbtelefon, å jag svara, då lva det en förrvirrad röst som sa; - ehhh....ehhhh...ehhh... VARFÖR SVARAD DU PÅ MATTIAS TELEFON???? sa hon argt!

-ehh... detta e min han har 4 sista siffran!
    -åhhh... dumma mamma som gav mig fel nr!

det va altså min syster (tärnan) som skulle ha tag i mattias...hmmm... undra varför...
    sen sa hon bara: jaja... nu kan jag inte rata mer, har andra samtal att ringa! så la hon ppå

• 20090725

hon bor ju i stockholm så jag vet ju att hon måste vara ute i god tid! hehe

• Lantzakeri

Gud vad roligt... jag vet med att mina vänner pratar med varandra för de vet saker om varandra.. undrar när min kommer.. hmm hehe

• Tooticki

Lycka till alla Göteborgsbrudar! Vi firar ettårig bröllopsdag 19 april, tiden flyger när man är lyckligt nygift!

• lecaroline
    Tooticki skrev 2009-04-02 15:45:34 följande:
    Lycka till alla Göteborgsbrudar! Vi firar ettårig bröllopsdag 19 april, tiden flyger när man är lyckligt nygift!
    Tackar!!

som du vet så flyger tiden nu med Men det blir bara bättre och bättre!!
Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?