• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • Lantzakeri

oh.. vad roligt det låter.. vi ska träffa vår vigselförättare på måndag nu blev jag lite nervös hehehe

• linvinter

ÖBRUD: Satt klänningen bra? *nyfiken*

• anniv82

Hej e det någon mer träff bestämd??
    skulle så gärna vilja hänga på...

• 20090725

tror vi sa inte denna veckan men nästa... fast ingen dag bestämd, så om du har önskemål e det bara att hojta till...

• ÖBRUD

Hej, Jag har provat klänningen nu. Den var fantastiskt vacker. Den satt nästan bra. Lite justeringar behövde göras. Jag fick därmed inte med mig klänningen ifrån Stockholm utan får den skickad till mig när den är klar. Kan alltså inte helt andas ut än. Tog inga bilder tyvärr.

• linvinter

Skall snart iväg och prata med svärföräldrarna om middagen *pirrigt*

• Mollanpollan

Hej, hej! Vi ska också gifta oss i GBG. Den 25 april i Frölunda, bara 4 veckor kvar nu... =)

• 20090725

åhh... vad roligt, vilken kyrka skall ni gifta er i? och vart skall ni ha festen? (jag är uppvuxen i frölunda, men flyttade där ifrån till stan för ett års sen då gubben hade en lägenhet i linne å ville inte släppa den)

Mollanpollan skrev 2009-03-29 19:31:44 följande:
    Hej, hej! Vi ska också gifta oss i GBG. Den 25 april i Frölunda, bara 4 veckor kvar nu... =)
  • Mollanpollan
    20090725 skrev 2009-03-29 20:34:58 följande:
    åhh... vad roligt, vilken kyrka skall ni gifta er i? och vart skall ni ha festen? (jag är uppvuxen i frölunda, men flyttade där ifrån till stan för ett års sen då gubben hade en lägenhet i linne å ville inte släppa den)
    Vi ska ha en privat vigsel, så vigselförättaren kommer till vår feslokal och viger oss där. Vi har hyrt Assyriska föreingen, så allt blir där. Hade vart trevligt att ha vigseln utomhus, men det finns ju en risk att det inte är så fint väder då, så det får bli inomhus istället.
  • Linn74

God morgon brudar!
    HUr går det för er??

Äntligen börjar det mesta kännas lugnt, det är bara m2b's kläder som börjar bli lite smått panik med (Känns detta igen: "Ingen fara, det är ju lååång tid kvar".... och sedan förra veckan: "F-N, det är bara 2 månader kvar, nu har jag paniiiik")

Vi svänger lite vad gäller bröllopsvals, funderar på att ta en vanlig "tryckare" istället för att försöka dansa vals (vi har övat men det ser mest ut som 2 kylskåp som försöker dansa)... Ska ni dansa vals???

Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?