• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • 20090725

va å köpte såpbubblor idag av en tjej från köp&sälj här, så nu sitter jag å knyter band på dem, jätte fint blir det!

bild på bubblorna finns i galleriet, kunde inte bestämma om jag ville ha vita lr rosa, så det blev 48 av varge, men behöver typ bara 55/60 st sammanlagt!!!

• lecaroline

Jag ska också köpa av henne! jag får de sista i lavendel/rosa
    Ska ha en låda vanliga också.. Det blir min present till gästerna

• 20090725

köpte oxå en låda av varje, testade på satin tyg igår och det blev INGA fläckar!

så nu skall jag hem å knyta band i eftermiddag medans mattias e hos tandläkaren med töserna!

pilligt men det blir super fint! vitt band på de rosa och rosa band på de vita!

lecaroline skrev 2009-04-03 09:31:01 följande:
    Jag ska också köpa av henne! jag får de sista i lavendel/rosa Ska ha en låda vanliga också.. Det blir min present till gästerna
  • ÖBRUD

Hej, Nu har jag påbörjat min presentation och bildgalleri om ni vill titta.

• 20090725

du måste göra bilgalleriet synligt för alla... annars kan vi inte se det!

ÖBRUD skrev 2009-04-03 23:14:55 följande:
    Hej, Nu har jag påbörjat min presentation och bildgalleri om ni vill titta.
  • Linn74

Min m2b blev sken-svensexad igår Trodde att han skulle äta lunch med en kompis och så var hela killgänget där och han fick springa ut på stan och handla massa konstiga saker som antagligen kommer till användning på den riktiga svensexan

• ÖBRUD

Så, nu är ni välkomna in i mitt galleri också. Tack 20090725 för att du gjorde mig uppmärksam på detta.

• linvinter

Blir det någon fika på onsdag?

• 20090725

tisdag kl. 16,30 kopparmärra samma cafe som sist

• anniv82

Vilket cafe är detta då?
    Jag var inte med förra gången.
    Var brukar ni mötas? Kopparmärra? e det vid stayn då lr?

Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?