• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • 20090725

jag hoppar ocså in i denna tråden då, så jag vet när vi skall träffas nästa gång å fika!

hade super trevligt igår!!

• lecaroline

Ja, det hade jag med!

Satte mig och funderade på hur jag vill ha presentbordet när jag kom hem. Det här är lika bra som när folk ringer och osar ju Får massor med energi

• Tizia

Hejhej ! Här e en till gbg brud som gifter sig den 2/5 !
    Får man haka på i den här tråden å babbla lite =)

• lecaroline
    Tizia skrev 2009-03-26 09:52:28 följande:
    Hejhej ! Här e en till gbg brud som gifter sig den 2/5 !Får man haka på i den här tråden å babbla lite =)
    Klart du får!! Då gifter du dig före mig!! Berätta lite
  • lecaroline
    20090725 skrev 2009-03-26 06:35:07 följande:
    jag hoppar ocså in i denna tråden då, så jag vet när vi skall träffas nästa gång å fika!hade super trevligt igår!!
    Var du på Ullared förrästen??
  • Tizia

lecaroline:

Vi gifter oss i norra bohuslän på en lite ö =) Ska bli jättemysigt men det e svårt att planera allt på distans.
    Det mesta e väl egentligen under kontroll =)
    Håller just nu på med bordsplaceringen och har lite trycksaker kvar att fixa.. Kyrkprogram och insida av festprogrammet e kvar å fixa å det tar tid !!!
    Hur går det för dig med planerandet?

• lecaroline

Jag tror att jag ligger rätt bra till

Jag är en av de få som vågar lämna över festhäftet helt till våra toastmasters. Så nu väntar jag på att få träffa prästen så vi kan göra vigselprogrammen..
    Vi ska också träffa fotografen och prata igenom hur vi vill ha det. Sedan är det pyzzlet med dukningen och dansbanan som är kvar.

Kan inte någon bara dra till med nått att det här måste du ha glömt..!! Så jag kan bocka av det och ni andra med kanske

Jag börjar: Skicka in hindersprövning och namnbyte.

• Tizia

Bra idé !
    Ansvarig för bortforsling av bröllopspresenterna från eventuell festlokal.

• lecaroline

Låses in och vi behåller nyckeln..

Byta pass vid namn ändring om man ska ut och resa direkt..

• Tizia

Men hur e d med det egentligen.. jag har hört att man ska vänta med att byta pass tills man kommer hem från resan...?

Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?