• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • anniv82

Gud vad dåligt jag skriver..Lundby gamla kyrka.Ja ni förstår säkert??

• lecaroline

Fika denna veckan funkar inte... men satsar på det till nästa vecka :) Blir helt slut av att bara tänka på vad man ska göra..

anniv82 skrev 2009-03-13 12:28:12 följande:
    Våran stor dag är den 11 juli.Vi gifter oss i ludby gamlakyrka..Har sett dig väldigt mycket i en anna länk...Skulle du vara intresserad att ta en fika någon dag?Får man fråga var du bor?Mycket e färdigt med planering men känner att det mycket kvar..Skulle vara kul at träffa andra och vädra lite tankar och ideer.Någon som vill???
  • Lantzakeri

hej hej här är en till som ska gifta sig i göteborg ;)

• anniv82

Lantzakeri berätta mer!
    Hur ser din planering ut har du mycket kvar..
    Skulle du också vara sugen på en träff?

• Lantzakeri

vi gifter oss 30 maj så det börjar närma sig med stormsted..

Jag vet faktiskt inte vad jag har kvar.. jag har hamnat nånstans där jag inte vet vad jag har kvar o inte orkar ta tag i det..

Jag skulle tycka det vore jätte trevligt att träffas och bolla lite ideer

• Mizz Zunzhine

Här är en till som gifter sig i sommar fast i ö-sund där min m2b kommer ifrån.. Dock bor vi i gbg..

• ÖBRUD

Hej, vi gifter oss 27 juni. Bor i Göteborg men gifter oss i norra Bohuslän.

• june09

Hej hej!
    Jag är också Göteborgsbrud, och snart en väldigt desperat sådan. Har bara tre månader kvar.... och fortfarande ingen klänning. Har precis mailat några VF, och lokalen är bara "halvt ordnad". Min ursäkt till min väldigt sena start, är att vi ska ha ett asiatiskt bröllop, där middagen med släkt och vänner står i fokus. Men jag börjar få PANIK nu.... vem hade trott att det fanns så mycket att fixa??? Och ändå så behöver vi inget liveband, dj, inte så mycket blomster-arrangemang, inga flashiga program, och knappt oroa mig för maten. Men fan...hur ska jag hinna????

• linvinter

Jag har smått "beslutsångest". Vi har snackat om att ta våra bilder ute vid havet men det känns så givet när man bor i Göteborg. Funderar på mer urbana bilder, kanske framför Älvsborgsbron.. Vad tror ni?

• lecaroline
    linvinter skrev 2009-03-17 22:48:36 följande:
    Jag har smått "beslutsångest". Vi har snackat om att ta våra bilder ute vid havet men det känns så givet när man bor i Göteborg. Funderar på mer urbana bilder, kanske framför Älvsborgsbron.. Vad tror ni?
    fråga fotografen om tipps.. Där de fotat förr och tycker om så kan det inte bli annat än bra. Jag vill också fotas utomhus, men skulle det bli regn så har vi en studio att gå till.. Ska vara nere vid slussarna i trollhättan! :)
Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?