• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • Mamus

Hej Annapanna & Molnis!

Nu har vi också bokat Stora holm! Vi gifter oss i pingst nästa år. Ska bara bestämma oss om vi ska gifta oss borgligt utanför lokalen, eller Tuve kyrka. Har ej vart där och tittat. Har bara sett bilder på nätet.

Vad tycker ni!? Vet ni hur långt det är emellan kyrkan och lokalen..
    Vart beställer ni maten ifrån?
    Kul att höra vad ni har för ideér :)

• SofieochJamie

Hej Mamus. Har ni bokat Stora Holm på pingst nästa år? Jag trodde Eden1 hade bokat den helgen, det har hon sagt förut iallafall. Men hon har kanske avbokat. Anledningen till att jag kommer ihåg det är för att jag är helgen efter. Kul med fler folk som ska vara där iallafall. Vi ska vara i Tuve kyrka, men den går ej boka ännu, de sa att vi skulle återkomma i höst.

• lecaroline

Ingen som hört något om raddis duon? Ska tydligen spela runt om i västragötaland..

• Linn74

Ingen som är inne på DJ? Vi är nog mer inne på det...

• Anna Panna

Vi ska nog ha DJ... Vill helst ha någon som kan spela hela natten lång och band brukar väl ha sin tid de bokat och sen packar de ihop? Blir nog billigare med DJ också

• lecaroline

Eftersom vi har en dansbana så känns det lite roligt med live musik : )

• Linn74

Jo, självklart. Häftigt med egen dansbana

lecaroline skrev 2009-02-11 14:22:48 följande:
    Eftersom vi har en dansbana så känns det lite roligt med live musik : )
  • Linn74

Jo, jag har gjort prisjämförelse; DJ 3 timmar 2500 kr, liveband 2x45 minuter 5000 kr (vilket är ca 250 kronor/låten!). Sedan beror det väl lite på vilken publik man har, vilket som passar bäst. Men jag inbillar mig att våra gäster lika gärna stuffar runt på dansgolvet till förinspelad musik.

Anna Panna skrev 2009-02-11 14:17:55 följande:

Vi ska nog ha DJ... Vill helst ha någon som kan spela hela natten lång och band brukar väl ha sin tid de bokat och sen packar de ihop? Blir nog billigare med DJ också
Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?