• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • lecaroline

jag har enbart fått prisuppgifter på 3x45 min. Konstigt..
    Allt från 5000 trubadur till 9000 svart. Det är en riktig djungel där ute.. Undrar därför om någon vet något om den duon för de låter bra och tar bara 5000kr

• EmMa09

lecaroline, har du kollat med tvålive? De spelar ca 4 timmar för ca 5000:-

• Kajsalisan

Vi har band och de spelar mellan 20.00-02.00 ca.. Men så kostade det ju 10papp. Kompispris!! Men är ett lite större band som spelar allt oxå så.. Finns en jättebra trubadur/DJ i göteborg som heter Björn.. eh.. Hansson? kanske, han spelade på en examensitts för något år sedan. HAn tog 3500 för en kväll. Underbar människa. Hoppas jag har rätt namn bara

• lecaroline
    EmMa09 skrev 2009-02-11 21:41:35 följande:
    lecaroline, har du kollat med tvålive? De spelar ca 4 timmar för ca 5000:-
    De tar 6000 från maj och frammåt. Han var inte säker på att de var lediga, sedan har jag inte hört något.
  • molnis

Mamus: Borgligt eller i kyrkan är ju en rätt stor fråga som bara ni kan svara på=)

Det är inte jätte långt från kyrkan till SH, har promenerat den vägen men minns ej exakt.

Försök å komma dit å kika, SH har en rätt ny byggnad som man kan ha vigseln i, där kommer vi ha våran.

Mat har vi ej bestämt helt hur vi ska göra, om vi ska ha koch, famil eller catering, men kollat upp några bla www.hembestallning.se/ som vi testade på jobbet för några v sedan. bra å ha å göra med å god mat. Vi tog buffé, kanske lite få rätter.

Kul att vi e några som ska va på SH=)

• Joji
    EmMa09 skrev 2009-02-08 18:04:14 följande:
    japp, salong jan blir det! vart ska du då? jag brukar inte klippa mig på salong jan, utan på kungssalongen på k-mässan, men min frisör e gravid och får barn innan vi gifter oss fast jag har fått rekomendationer utav kompisar som gjort sig iordning på salong jan, så jag hoppas det blir bra!
    Jag går på Moment of Art... Salong Jan är säkert jättebra! Men, om man kan få sin vanliga trevliga frissa som man typ "känner"m så känns det ju allra bäst... Har ifrågasatt om det är värt 1200 kronor extra men... Mitt hjärta verkar tycka det...
  • EmMa09

jag förstår dig, hade jag kunnat så hade jag oxå gärna(?!) betalt lite mer om jag kunnat få min frissa! men nu när jag inte kan det, och dessutom fått rekomenadationer om dessa så får jag väl ta dem! ska dit om ca 2-3 veckor för en konsultation!

Joji skrev 2009-02-12 21:24:00 följande:
    Jag går på Moment of Art... Salong Jan är säkert jättebra! Men, om man kan få sin vanliga trevliga frissa som man typ "känner"m så känns det ju allra bäst... Har ifrågasatt om det är värt 1200 kronor extra men... Mitt hjärta verkar tycka det...
  • Joji

Tack för att du skriver att du förstår mig! Då känner man sig liiiite mindre "korkad" som lägger så mycket!

Jag har bara hört gott om Salong Jan, så det blir säkerligen jättebra!

• EmMa09

Joji; var ska ni köpa era blommor någonstans? Har du något tips?

• lecaroline

Ska ni lägga en MASSA pengar på blommor?? Bords dekorationer är ju svin dyra.. Och vi har ca 12 bord.. hjärtsnurp!!

Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?