• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • lecaroline

vad räknar ni med att era tårtor kommer att kosta??

• Linn74

Jag tror att man får räkna med mellan 40-60 kr/bit.

lecaroline skrev 2009-02-06 09:11:18 följande:
  • lecaroline

Vilken tur jag har som har en vännina som ska göra min.. Hon räknade med 2000kr 80 gäster...

• MyDream

Här är en till som planerar bröllop. Midsommarafton är det min tur att bli fru!

• EmMa09

var inne o kollade på Steinbrenner & Nyberg (stavning???) där tar de 55 kr/bit, men vi ska nog kolla med Ica Maxi också. Där bör de ha betydligt lägre priser!

• Linn74

Ja, dom är lite dyrare. Pour bon tar 40 kr/bit tror jag. ICA Maxi kan ju vara ett alterantiv, men Coop har annars fantastiskt goda chokladmoussetårtor om man gillar choklad.

EmMa09 skrev 2009-02-06 18:38:34 följande:
    var inne o kollade på Steinbrenner & Nyberg (stavning???) där tar de 55 kr/bit, men vi ska nog kolla med Ica Maxi också. Där bör de ha betydligt lägre priser!
  • gbg81

Planerar med bröllop. Ska lägga ut lite bilder nu när korten är skickade om någon vill ha lite inspiration! Finns lite att göra listor på min sida om någon behvöer lite tips! Vi gifter oss på marstrand den 18 juli:)

• T0612
    Engelska Tårthuset tar 45:-/biten och designar tårtan som ni vill ha den.. bara ett tips =)
  • Persianbride2009

Jag passar nog också in här. Gifter mig den 18 juli i Oscar Fredriks kyrka och sedan är det persisk vigsel och fest på S:T Jörgens Golfklubb. Läääängtar!!!

• DetÄrDagsNu

Vi gifter oss fredagen 22 maj på Hällsnäs. Är det någon som har tips på DJ eller trubadurpar?

Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?