Någon i Gbg som planerar bröllop?
Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.
Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.
Här kommer en till 25 april i Jonsered kyrka och sedan festen i odenshuset.
Vi ska gå vals kurs snart brudvals www.danscentrum.nu Kolla där.
Jag kan faktiskt redan vals, men det var bra länge sedan jag dansade. Har hittat en äldre man ska ska lära min blivande : )
Han får bara inte vägra..
Snälla, berätta när du har varit där. Vi är i skrikande desperat behov av en valslektion eller två!!!
Ni har inte kollat med era föräldrar om de kan vals, min fick lära sig sånt i skolan..
Hej
Vi gifter oss borgeligt med vigsel utomhus på Strandverket, Marstrand 30 Maj i år :)
Ska gifta mig slutet av juni och har precis börjat planera bröllopet. Var ska man börja??
Och finns det någon kyrka som man kan få hyra och typ ha en vigsel ceremoni. För vi vill gifta oss borgligt och sen ha en vän till oss som välsignar oss men inte har vigselrätt. Först tänkte vi att vi kunde skippa kyrkan men sen är det ju så underbart att ha det där och dessutom så är det inte varje dag man gifter sig..
Några förslag till en lycklig förvirrad tjej?? :)
jn86: vadå? kan man göra så?? vara i kyrkan och låta en vän "viga"? och sedan gifta sig borgeligt?
Vi gifter oss den 25 april 09. Vi ska ha en privat vigsel i samma lokal som festen hålls i. Vi har hyrt Assyriska Föreningen i Frölunda.
Jo, visst kan de det... Men hur det står till med pedagogiken är jag inte säker på. Och vi behöver förmodligen professionell hjälp