Någon i Gbg som planerar bröllop?
Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.
Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.
Hej allihop! Slänger mig med här fast vi skall gifta oss i uddevalla. Är från gbg så jag hoppas det är ok Vi gifer oss på midsommardagen och skall ha midsommar fest på midsommar afton och bröllopsfest dagen efteråt
lecaroline, vi skall ha raddis duo. Mest för att de kan en del norska hits och min M2B är norsk. Priset för oss blir 6000... Då har vi önskat att de spelar från 21-01. Vi har bokat men skall höras närmare om detaljer.
Någon som vet någon bra solist i Göteborg??
vet inte hur mycket pengar det kommer att hamna på...fast vi har bestämt att vi ska ha två rosor i varje vas, och sammanlagt kommer vi att ha 18 vaser, så köper man ett knippe blommor 10st för ca 40 kr så blir det inte så dyrt! sedan kommer vi även att ha ljus och rosblad på borden, så jag tycker det räcker med det!
Några fler tips i Kungsbacka-området?
ang. blommor? eller tips i allmänhet?
vi kommer att köpa våra blommor på Valands blommor på torget, vi fick ett MYCKET bra bemötande där och hon vi pratade med verkade verkligen kunnig och intresserad!
Hej Molnis!
Vi kommer nog att vara i Tuve kyrka, om det nu finns tid? Annars kommer vi också att vara i den andra byggnaden på SH. Otroligt fint, men det kostar ju därefter. Hur många gäster blir ni? Vad har ni för budget? Vi försöker att räkna, men det är svårt att veta vad allt kommer att kosta...
Kommer ni att ha någon musik under vigseln? Många frågor, men det kul att få lite ideér:)
Mvh Mamus
Mamus: Vi är inte helt klara med gästlistan men räknar med runt 65 st. Har ni testat budgetverktyget här på BT? Rätt smidigt. Utan bröllopsresan är nog vår budget runt 60-70 000 (har tat det lite lugnt med planering nu ett tag så inte hel koll).
Vi kommer ha vänner som sjunger å spelar under vigseln. En tjej å kille, han spelar gitarr. Funderar lite på om vi även ska ta dit en keyboard å låta en annan kompis spela lite piano..beror lite på vad vi väljer för låtar. Men kan va fint som ingångsmusik.
När är det ni ska gifta er?
EmMa09: allmänt tänkte jag. HAr bestämt vart jag skall beställa blommor nu, känns skönt att tagit ett beslut!