• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • linvinter

Kommer 25/3 18.00 till Kopparmärra (kopiera listan och fyll på mer ert namn om ni kommer):

linvinter
    lecaroline

• Troll1
    lecaroline skrev 2009-03-19 10:55:06 följande:
    Kommer du??
    Menar du mig? Känner mig hedrad, men jag är redan gift. Häckar fortfarande här...
  • Lantzakeri

Kommer 25/3 18.00 till Kopparmärra (kopiera listan och fyll på mer ert namn om ni kommer):

linvinter
    lecaroline
    Lantzakeri

• marriage09

linvinter
    lecaroline
    Lantzakeri
    marriage09 (eventuellt)

• Anna Panna

När är mässan i Varberg och var?

linvinter skrev 2009-03-18 19:27:34 följande:
    Skulle vara intressant, men frågan är om jag är i Tyskland på med jobbet/: Jag har smått spetsat in mig på den i Varberg, den får jag bara inte missa.
  • lecaroline
    Troll1 skrev 2009-03-19 21:47:16 följande:
    Menar du mig? Känner mig hedrad, men jag är redan gift. Häckar fortfarande här...
    Spelar det någon roll?? Du är ju bäst att ha med med din erfarenhet!!
    Kommer du?? :)
  • Lantzakeri

Syns vi imorgon då tjejer?

Jag kommer kolla lite senare för jag slutar typ 18.15 men då jag jobbar inne i stan kommer jag vara där ni är runt 18.30 har ni bestämt vart vi ska?

• marriage09

Jag kan tyvärr inte imorgon, hoppas på att kunna hänga med på en senare dejt.

linvinter
    lecaroline
    Lantzakeri

Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?