• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • lecaroline
    Lantzakeri skrev 2009-03-17 11:56:56 följande:
    vi gifter oss 30 maj så det börjar närma sig med stormsted.. Jag vet faktiskt inte vad jag har kvar.. jag har hamnat nånstans där jag inte vet vad jag har kvar o inte orkar ta tag i det..Jag skulle tycka det vore jätte trevligt att träffas och bolla lite ideer
    Jag gifter mig den 23 Maj. Tänker du haka på och gå ut och fika nästa vecka?? Vi har ju massor att prata om!! Här är det sådan panik att jag inte kunde sova i natt...
  • Linn74

Har ni planerat mycket kring dukningen? Jag har inte ens orkat fundera på det ännu, förutom att vi kommer ha favoraskar med organzaband i vinrött där vi även fäster namnlappen och guldhjärtkonfetti som ska strös på borden.

I övrigt har vi ingen musik till varken bröllop eller vigsel, har inte hittat någon florist än, och har inte beställt någon tårta... Är det någon som ska ha tårta från Engelska tårthuset i på Nordhemsgatan? Erfarenheter??

Börjar också få lite smått panik nu känner jag... Fast å andra sidan, gift lär man ju bli i vilket fall... Alltid en tröst

• lecaroline

Min dukning kommer inte bli så jätte avancerad. Vita dukar/lakan grå tapet som löpare. Kandelabrar, vita blockljus, små krukväxter och rosenblad...

Hur mycket ska ni lägga på present till toastmasters osv??

• Lantzakeri

Jag går gärna med o träffas nästa vecka... vilken dag o tid har det pratats om?

• Lantzakeri

Jag kan onsdag nästa vecka efter kl 18 jobbar rätt mkt kväll just den veckan..

• marriage09

Hej hej, ännu en som gärna träffas... Bestäm ni en tid så hakar jag på om det är OK.

• lecaroline

Jag tot 18,00 blir bra.. Kopparmärra eller??

• Lantzakeri

Kl 18 på onsdag eller? vid kopparmärra?

lecaroline skrev 2009-03-18 17:35:30 följande:
    Jag tot 18,00 blir bra.. Kopparmärra eller??
  • linvinter

Onsdag (25/3) 18.00 passar fin fint som det ser ut nu!

Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?