• lecaroline

Någon i Gbg som planerar bröllop?

Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.

• Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?
  • lecaroline

Det har inte jag hört... Vi har ju bytt namn då, så då borde inte det gamla vara giltligt..

• Tizia

Det gamla passet och namnet ska vara giltigt i 3 månader efter man gift sig vad jag vet iaf... Vi ska åka på bröllopsresa direkt efter och vi har bokat allt i våra gamla namn.. Vet att d kan va lite struligt det där med namnbyte å resor, men jag e rätt säker på att d e inom 3 månader som gäller.. Hoppas jag iaf =) Annars blir jag kvar i italien =)

• lecaroline
    ja så vill vi ju inte att det ska bli!! Jag vet faktiskt inte. Vi åker ju inte förän i Juli så jag antar att jag måste byta
  • Tizia

Ja då hinner du ju det =) Skulle va roligt å ha sitt nya namn på resan faktiskt men för oss blir d lite ont om tid..

• 20090725

jo jag va i ullared! men det blev mest massa bara att ha grejer hem och en massa leksaker till barn, då det va mycket billigare att köpa det där än att gå till leksaksaffären varje gång någon av barnen ska på kalas, så nu har vi en hel flyttkartoing som barnen får välja ifrån istället!

sen köpte jag även lite kritor och sånt till barnen så de har tilöl bröllopet! diadem till näbbarna,

hittade du något då?

lecaroline skrev 2009-03-26 09:56:50 följande:
    Var du på Ullared förrästen??
  • Lantzakeri

Det var jätte trevligt igår tjejer.. vi får boka en tid snart så fler kan komma ;)

På tal o bröllops resor.. jag o min blivande har svårt att bestämma oss för vart vi vill åka.. några förslag?

• lecaroline

Ja, marshall hållare med hjärtan, lite fukblommor, ståltråd, ljus, servetter, salt och pepparkar mm mm kommer inte ens ihåg längre.. Jag handlade alla barn julklappar där innan jul. Fick med några presenter också till brors dottern. Det är ju super billigt med leksaker!!

• EmMa09

ang. efternamnsbytet och passen. Det enda som gäller är att biljetten ska vara bokad i samma namn som du har på passet, så åker man precis efter bröllopet så måste man boka i sitt gamla namn, då inte namnbytet kanske hunnit gå igenom!

• Francis

Hej,
    Hoppas det är ok att man hoppar in här!
    Ville ju gärna vart med igår men träffade prästen vid 5 en dag tidigare än planerat så det var skönt att ha det avklarat. Han är jättemysig och supertrevlig.
    Det kommer bli en såkallad konungavigsel för oss, känns ju roligt med något anourlunda faktiskt! =)

Svar på tråden Någon i Gbg som planerar bröllop?