Någon i Gbg som planerar bröllop?
Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.
Skulle var kul att hitta någon/några här i gbg att prata med och bolla idéer.
Vi planerar bröllop 5/12-09 i göteborg =)
men då kanske ni har kommit nästan lika långt som oss. Kläder klara. Kyrka bokad, och festplatsen bokad (Utomhus) Vi gifter oss den 23 Maj och man börjar bli smått nervös över allt som ska fixas!!
H: Caroline
Vi ska boka lokal och kyrka nu i veckan. kläderna är bestämda men ej köpta .. det enda som inte är bestämt är maten .. vi vet inte vad vi ska bjuda på..
Jag förstår att du är nervös, det måste vara jätte mycket att tänka på de sista månaderna :P
Vi vet inte ens hur många vi ska bjuda... Ska fixa inbjudningskort osv.
Men vi har fyndat Ikea sålde ju ut champagnglas för 1 kr st. Vi har nu 108 st ståendes i köket : )
jaha nyss eller? hade ju varit bra att införskaffa det..=)
vi ska bjuda 35 personer, vi vill inte lägga för mycket pengar på "festen" eftersom jag studerar utan lån och sambon drar in alla penagrna =) så vi ska bara ha en middag och sen tänkte vi åka iväg på smekmånad =)
Det var innan nyår.. Annars så kostar de 6 för 39kr.
Hej! Skall gifta mig augusti 2010. Har inte kommit så långt spanar runt lite,vi vet ungefär hur vi vill ha det.
Vart skall ni ha era fester/middagar har ni hittat ngn bra lokal? Letar för fullt, tycker att malins skafferi verkar kanon men lite väl dyrt
Hej!
Vi gifter oss den 18 april -09.
Bara tre månader kvar :)
Vi gifter oss borgligt i Rådhuset, endast vittnen med respektive närvarande.
Sedan blir det fest för ca 80 personer i Kulturhuset Oceanen i Majorna.
Catering bokad o provsmakad, klänning & kostym köpt, ring köpt, bröllopsresa bokad, toastmasters utsett.
I veckan skall vi beställa inbjudningskort.
Var tog ni cateringen??
Vi ska ha det utomhus på vår koloniförening. Ute vid Östra. Blir inte så dyrt, men ska fixas och donas så att det är sååå fint!! : ) Så är man omgiven med massor med växter och blommor runtomkring.