• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman
    Hvidbrud skrev 2009-02-10 19:11:23 följande:
    Oj! Skulle stå förresten!
    Mötte du den förre saten! Är det också skånska???
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-10 19:09:01 följande:
    Särskilt det där med "er grymma närvaro" gillar jag...
    Brorsan hade blivit jätteimpad...dock så hade det nog satt griller för framtiden hos honom!

Jag har semester v28-31 (o ska sen jobba 5 v innan BF, sitter ju mest framför BT ändå! )

Hvidis: Klart vi ska ha BT-tvillingar!
    Skickar vi inte tackkorten nu så blir det aldrig av!
    Men det är ju praktiskt när det är dopdags!! Sparar kanske något porto osså?!
    5 juni jobbar jag bara halvdag! Göttigt!

Mikis: Bra formulering...behövs ju eg inte mer ju!
    Klart vi ska komma o hälsa på dig....sen vete tusan om vi ska få ihop en helg! Jag röstar def för en lördag...ev fredag-söndag!
    Brukar ha samma problem med tjejkompisarna...brukar bli att jag skickar ut ett excelblad med alla veckor o så får alla fylla i o skicka till mig så sammanställer jag! Men här är ju alla tjejer så välorganiserade efter/inför bröllopsplanering så det borde väl gå lätt?!
  • passionsblomman

Nä, men du skrev ju den FÖRRE., så INNAN han träffade dig, var han nog en "stackars sate"....

...och nu har han blivit en Lyckost!

Hvidbrud skrev 2009-02-10 19:15:45 följande:
    Nä! Han är ju ingen sate.... Det blev ju helt fel! Åh!
  • Hvidbrud

Åh! Passionsblomman.. Du är bara så genial på att vrida på saker så de får en positiv vändning!

TACOS!!!!! Åhhh!!!
    Eller pankakor....
    Nä nu måste jag skynda mig hem, så jag kan handla innan de stänger... Tacos.... Hmmm...

Kram på er allihop! Jag är ju van at träffa er varje dag i snart ett år för några, så en fre-sön skulle ju inte bli för länge.
    Så kan vi sammåka från Skåne i svarta blixten kanske?

• Mrs D to be

hästtjejer!!
    Jag behöver konsultation!!
    Min hovslagare sa att min häst hade hovröta och vi behandlade så att den skulle gå tillbaka och inte bli svampinfektion. Idag när vi kolla så har den inte blivit någon förbättring och hon råder mig till att åka in och klippa upp der hela. En annan hovslagare var i stallet samtidigt och kollade på det och han sa att det inte alls var någon fara.

Vad ska jag göra?????
    (min hovslagare är inte utbilldad dock jätteduktig)
    jag ska säga vad jag funderar på att göra när jag hört era åsikter

• Hvidbrud

Vem är den utbildade? Den som sa att det skulle klippas eller den som sa at det såg fint ut?

• Mrs D to be

den utbilldade sa att det inte var något

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!