• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

dock så hade jag en annan utbilldad hovslagare som slog på för små skor på honnom.. utbilldning är inte allt

• Ninnispinnis

Hej alla!

Har inte full koll på helgerna i vår/sommar, men det ska vi nog kunna få ihop! Klart vi ska samåka i svarta blixten

Måste bara få skryta lite...

Har precis varit och tränat cirkelgym. Det var två medelålders män som kom bakom mig på stationerna hela tiden, och efter första varvet kom den ena fram till mig och sa: "Det var ruggigt vad stark du är!"

Sen efter en stund sa instruktören: "Du imponerar på gubbarna! De pratar hela tiden om att du har 10-12 på alla maskiner..."

*Pippi spänner musklerna och känner sig lite stolt*

• Mrs D to be

Va kul för dig!!
    Ni från sthlm får plocka upp mig på vägen!

• Cantaton

Den här datumgrejen har jag alldeles missat! Vad är det som händer i maj eller juni?

• ingenjörsbruden
    Cantaton skrev 2009-02-10 20:56:37 följande:
    Den här datumgrejen har jag alldeles missat! Vad är det som händer i maj eller juni?
    Förslag på BT-träff hos mikis, 6 juni.....

*gör vågen för våran Pippi*

Mrs D....ta dit en 3:e hovslagare.....kolla när du ringer att han/hon kan mkt om hovröta o har behandlat det innan.....
  • Mrs D to be

hehe precis det jag tänkte.. ska ta han som är på kliniken och kommer åtgärda det hela. han behöver antahligen inte sederas så då kan de åtgärda det i stallet för hoppningsvis.

ingenjörsbruden skrev 2009-02-10 21:04:41 följande:
    Förslag på BT-träff hos mikis, 6 juni.....*gör vågen för våran Pippi*Mrs D....ta dit en 3:e hovslagare.....kolla när du ringer att han/hon kan mkt om hovröta o har behandlat det innan.....
  • ingenjörsbruden

Igår var jag nära att få ett totalt utbrott på maken.....dealen var att han skulle fixa maten...tacos där jag redan hade brynt färsen dagen innan så det var grönsaker mm som skulle fixas....

...han tränar lite styrketräning hemma....inget ovanligt men sen hoppar han in i duschen o SEN sätter han sig i SOFFAN!!!

Kl 19.15 så har han mage att säga...guuud va hungrig jag är!!
    Kan ni gissa vem som morrade då????
    Ja det kan jag tänka mig.....svarade jag.......men jag o knytet är nog f-n hungrigare!!!
    -Jaa...men det blir ju aldrig reklam?!

IQ-badboll!!! Jag skiter väl i om det är reklam eller ej!!!
    2,5 män är skojigt men varför sätta livet på spel för den serien?!
    Så han fick en mördande blick så han studsade upp ur soffan o fixade fram maten direkt!
    Lite pli har man kanske?!

Hihihihi vilka hormoner man har i kroppen!

Ninnis: Jag har osså en svart blixt....iallafall när jag kör!

• Ninnispinnis

Ingenjöris, go girl!

Då har vi ju två svarta blixtar att välja mellan när vi drar norrut

Mrs D, hoppas det ordnar sig med pållen!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!