• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Ja, man har ju ledsnat lite på vårdcentralen här iallafall...

Förresten fick jag hem röntgensvaret nu igår i brevlådan. det finns inga skelettförändringar i min nacke och bröstrygg iallafall!

Hvidbrud skrev 2009-03-18 16:22:20 följande:
    hade en klient med lunginflamation i höften.... Det låter som om du har en inflamarion ialla fall... blir det inte bättre får du gå till en läkare. (en snäll! annars hoppar jag över i bebistråden och sparkar på honom! )
  • Cantaton

passion, för ditt bens skull; kom ihåg att bara gå på mjuka underlag och att gå långsamt. Javisst är solen helt ljuvlig!!

hvidis, man kan väl inte ha LUNGinflammation i höften? Själva grejen med en lunginflammation är ju att det är inflammerade lungor... Inflammation generellt kan jag dock gå med på Jag har haft inflammationer både här och var - de tycks gilla mig... :-S

• passionsblomman

Imorgon mina damer ska jag kika in i en butik som jag såg söker folk...kanske kan det vara nåt. och kanske känner de igen mig från mitt förra jobb...håll tummen då! jag dyker väl upp här framåt eftermiddagen så får vi se vad de sa där...

• Cantaton

Lycka till! Har du lagt ner tankarna på att starta eget, eller gör du det parallellt? Vilken butik är det, får jag veta? Håller hur som helst tummarna - såklart!

passionsblomman skrev 2009-03-18 22:32:40 följande:
    Imorgon mina damer ska jag kika in i en butik som jag såg söker folk...kanske kan det vara nåt. och kanske känner de igen mig från mitt förra jobb...håll tummen då! jag dyker väl upp här framåt eftermiddagen så får vi se vad de sa där...
  • Mikabella

Precis hemkommen....

Saknar er!!!

Om ni ÄLSKAR pärlor och vill bli "botade" kan ni komma till min butik o hjälpa till med uppackningen...Pust...Shit vad mycket olika pärlor det finna....för att inte tala om scrapbooking o sidenband! OJOJOJO!

Pusssssar er!

• Mikabella

LOVAR ATT ÖPPNA ny tråd innan jag går till jobbet morgon!!!
    ¨
    Vad sägs om nya namnet "Bry sig om & glädjas med varandra ännu mer-tråden!"?

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!