• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Vilken upplevelse, Cantaton! Måste vara underbart att få stående ovationer... Det närmaste jag har kommit är väl jubel vid avgörande mål i viktig innebandymatch

Ingenjören, håller du på med armborst? Coolt!

Mrs D, bra jobbat! Heja!

Hvidis, får ni veta om lägenheterna imorgon?

Jag har sått jordgubbs- och tomatfrön som sedan ska ut i trädgårdslandet, samt groddat potatis som också ska sättas sen. Känner mig som en riktig husfru

Nu ska jag ta en powerwalk, tjingeling!

• Mrs D to be

mmm hehe men jag har med huvudvärk.. man måste tydligen dricka massa vatten n'är man tar bort kolhydrater.. jag ska börja med 30-40 g / dag nu och om tvåel tre veckor beroende på hur jag klarar mig så blir det 20g/dag fram till min målvikt.

det som kan ha med huvudvärken att göra med är att m2v skruvar ihop sin cykel... hm eller jag gör det för han kan inte!!!!!! *ghaaaaaaa han är sååååååå INTE ALLS teknisk* trots allt ingenjör.. dock innom kemi.. hm Sjuksköterskor måste ju kunna ALLT!!! så ja det finns en logik..

ne nu ska jag hinka i mig vatten och se fram emot 100g torsk 30g zuchini 2 champinjoner 30 g ost *mums*

• Ninnispinnis

Blir du verkligen mätt på det?? Det låter lite i mina öron, men så är jag ju ett matvrak också

Mrs D to be skrev 2009-03-15 16:26:29 följande:

ne nu ska jag hinka i mig vatten och se fram emot 100g torsk 30g zuchini 2 champinjoner 30 g ost *mums*
  • Mrs D to be

ne jag ändrade efter att jag räknat på det till 100g suchini och 80 g groddar + 20 g ost = 369 cal.. så nu har jag 1230 kvar idag.. men jag ska gå på -400 så700 att frossa i typ :)..

men jag känner att jag inte riktigt tror på detta för jag saknar frukt!! så jag ska använda programmet till att räkna min egen lilla diet.. men men det ska vell gå bra om man håller sig till - 500 varje dag..

Ninnispinnis skrev 2009-03-15 18:44:37 följande:
    Blir du verkligen mätt på det?? Det låter lite i mina öron, men så är jag ju ett matvrak också Mrs D to be skrev 2009-03-15 16:26:29 följande:
  • Ninnispinnis

Mrs D, det låter bättre!

Tror det är viktigt att anpassa så att det funkar i vardagen och passar ens eget liv och kropp. Heja dig!

• Mrs D to be

ja och det går inte att undvika kolhydrater om man inte väljer att ta med sig mat till andra.. i morgon ska man fira svärmor =antagligen smörgåstårta el paj.. =kört

• Ninnispinnis

Skulle precis fråga detsamma! *ropar Miiikkiissss!?*

Tar Panduro kål på dig?

Mrs D to be skrev 2009-03-15 22:54:15 följande:

mikkis vart är du???
  • Hvidbrud

Vad härligt att plantera och grodda, Ninnis.
    Maken gick precis till nattvakt.. Blev irriterad på honom precis när han skulle gå, och smällde igen dörren efter honom... Suck. Men ibland blir jag bara så irrrrriterad. Na, det får vi ta i morgon när han kryper ner i sängen kl 8... Stackaren.
    Vi ska kolla på en lägenhet i morgon, och jag tror att vi har första tjing på den. Den andra damen skulle ge svar i morgon också, tror jag, iallafall i¨veckan.
    Kollade på en häftig lägenhet här i köpenhamn idag. Den var för liten och för dyr, men det var en hemskt trevlig tjej som hyrde ut den .

• Hvidbrud

Ninnis: Vad sa mannen om biljetterna?

Mikkis: Var gömmer du dig? *tittaristalletirestaurangentittarpåpärllagrettittarpåstrandenvarärdu?*

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!