• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Tsss... Den man inte får hår i munnen när man äter... Tss (får man vara så under bältet här??!?)

• Cantaton

Mrs D, GRATTIS! Vad roligt och skönt att du fick jobbet! Och grattis till de 3 centimetrarna.

Jag ska väga och mäta imorgon tänkte jag. Var ju dock bara riktigt duktig mån-tor, med tanke att jag firade födelsedag på fredagen, en kompis pappa på lördagen och sambons farbro på söndagen... så det blev lite choklad, tårta, godis, kakor och god mat. Idag är jag igång igen med promenad (45 min) samt shake till frukost och lunch. Dock ska vi ut och äta ikväll då vi (sambon, pappa med fästmö, syskon och några till) ska se Il Divo i Globen.

Men hörrni. Jag har en tråkig nyhet - gällande 6 juni. Jag kan inte komma. Båda mina svärisar fyller 50 i sommar och har bestämt att de ska fira just den 6 juni. Fick veta det igår. Och det kan och vill jag liksom inte åka ifrån... Men ni får ha så kul utan mig

• Hvidbrud

NEEEEJ! Cantaton! När ska jag då få höra dig sjunga. Nu får du ta dig ton och se till att komma! Åh, nä, det är ju förståligt. 100års kalas är det ju inte varj dag.

Grattis Mrs D! Härligt med jobb! Och vad duktig du är! -3cm!

• Mrs D to be

åååå nu sitter jag här med mina nya glasögon oich känner hur det las på 8 år på min ålder.. (bara bra för min del) det är tråkigt nog så att när man är 20 ser många en som ett barn.. dock förståligt med tanke på hur många beter sig.. hm.. men nu är jag gammal!! har äntligen växt ikapp min sambo *fniss* nog om det nu måste jag plugga lite så jag kan briljera på min basgrupp i morgon.. juter av att göra utläggningar och få dom andra att känna sig korkade *flinarhånfulltochtänkerpålärarensberömm* MOhahaha

• Hvidbrud

Ladies, var har ni tagit vägen?!?! Ha¨r är ju helt öde? Ho hoo?!? (ekoekoeko)
    Jag ska träffa min barnmorska nu. Lite nervös! Hi hi!

När jag kommer hem ska jag ringa damen med lägenheten. Den vi såg igår. Åh, får vi den kommer jag att känna mig så previligierad att jag får lov att bo i en så vacker och speciel lägenhet. Vi blev förälskade båda två! Hon sklle prata med hyresvärden om ett tidigt övertagande av kontraktet, så nu är det bara att hålla tummarna! *hållersåhårtattdetgöront*

• passionsblomman

Vad är det för lägenhet Hvidis? *hoppar och vnkar så det syns att jag är här*
    Jag måste ha missat den bland alla Muffinsarnananananana...

• Ninnispinnis

Godmorgonen!

Jag håller också tummarna hårt, både för lägenheten och B M

• Mrs D to be

åååååå hoppas att ni får den!!!
    nu ska jag iväg till skolan och fixa lite!

• Hvidbrud

Ååååhhh!! jag har hört bebisens hjärta slå... Suck... Så fiiiin!!
    Världens gulligaste barnmorska (eller jordmoder som det heter på danska) Hon undervisar på min gamla skola, så vi var rätt synkade! härligt. Hon sa att vi gärna får föda i kph även om vi flyttar till sverige! Gött. På sjukhuset där de andra royala föder Hihi!

Nu ska jag ringa om lägenheten!! *Pirrimagen*

• passionsblomman
    det där ljudet....:-P

jag SA ju att hon skulle var bra, sa jag inte det kanske!
    Hvidbrud skrev 2009-03-17 10:30:27 följande:
    Ååååhhh!! jag har hört bebisens hjärta slå... Suck... Så fiiiin!!Världens gulligaste barnmorska (eller jordmoder som det heter på danska) Hon undervisar på min gamla skola, så vi var rätt synkade! härligt. Hon sa att vi gärna får föda i kph även om vi flyttar till sverige! Gött. På sjukhuset där de andra royala föder Hihi!Nu ska jag ringa om lägenheten!! *Pirrimagen*
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!