• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Cantaton

Förlåt, instämmer såklart i detta då du ju har polisanmält, annars skulle jag ha ringt. Men inte nu!

passionsblomman skrev 2009-03-17 21:20:37 följande:
    NEJ! Ifall det här går vidare är det bra om du har allt sparat, men det är OCKSÅ bra om du kan hävda att det här är verkligt skrämmande och förstör för dig med oro och otrygghet och bla bla...om du har kraft och mod att ringa och gå till mötes, är det inte troligt att de tror att det här skrämmer dig -förstår du hur jag menar? Anmäl och låt all skuld vila på henne, så det aldrig kan hävdas att ni är två om det!Mrs D to be skrev 2009-03-17 17:38:11 följande:
  • ingenjörsbruden

Nämenherregudvilkenläsningmanfårpåmorgonkvisten!!

Mrs D: Usch o otäckt!
    Hoppas att det är ngn tonåring som slagit fel mobnr(de är ju lite hormonstinna o förvirrade ).....så det inte är ngn person med mentala problem (vilket personen iofs verkar vara).
    Hoppas att polisanmälan får slut på hoten.....Har hon hemligt nr eller? Kan du se var personen bor o heter?
    Spionprogram i mobilen måste du lägga in....dvs du behöver ha tillgång till mobilen en kort stund.

Cantaton: Du inspirerar!!! Idag SKA jag ut o gå 6 km när jag kommer hem! O ska INTE jobba över!!!!

*vinkartillMikis*

Har inte vågat gå upp på vågen de senaste 4 veckorna.....men i går tog jag mod till mig o blev helt paff...har stått still fastän magen växt! *phuuu* Har misstänkt att jag gått ner i mig själv....men det är så lätt att inbilla sig när man inte rör på sig för 5 öre!

• Hvidbrud

Ett sån't vacker vårväder! Såg att de första blommorna hadde öppnat sig, på ett japanskt körsbärsträd igår. Vackert!

Nä! Mjölken i kaffet var sur usch och blä! *spottarochfräser* Oj vad besviken man kan bli. Na, ingen kaffe till BT i dag...

Ingenjören: Det hände min kompis ocså, hon blev smal av att vara gravid! Och det håller i sig fortfarande. Hur går det med ditt illamående?

Mrs D: HAR du polis anmält så ska du inte ringa tycker jag också. får juu hoppas att det är fel nummer aller att det är ett "skämt".

• Ninnispinnis

God morgon!

Åh, vi fick ett japanskt körsbärsträd av mitt jobb i bröllopspresent, jag ser fram emot att det ska blomma!

Har massa snödroppar i trädgården, och lite krokusar. Underbart att våren är på väg

• Cantaton

ingenjören, vad roligt! Jag hejar på dig! 6km grejar du Idag är det helt ljuvligt väder! Känns inte alls så motigt att gå som det gjorde igår morse. Sånt väder man blir lycklig av. Bara en sån sak som att jag kom upp 1h tidigare än igår!

• Hvidbrud

Härligt! *Försökersugaimigliteinspiration* Ska nog gå en runda när jag kommer hem från jobbet idag.

• ingenjörsbruden
    Cantaton skrev 2009-03-18 08:37:23 följande:
    ingenjören, vad roligt! Jag hejar på dig! 6km grejar du Idag är det helt ljuvligt väder! Känns inte alls så motigt att gå som det gjorde igår morse. Sånt väder man blir lycklig av. Bara en sån sak som att jag kom upp 1h tidigare än igår!
    Håller verkligen med!! Den här solen gör underverk för ens humör o träningsvilja!

Hvidis: Illamåendet är i schack....har bara behövt spy 2 ggr utöver maginfluensan....så jag är jätteglad....var ute o besiktigade i samma område i går igen....iofs så blåste det orkan.....+ att det var inga verkstäder m olja o metallslipning.
    Har ju gått på p-piller i 15 år vilket jag tror har ställt till massor i min kropp....kommer INTE att börja med det igen!
    Känns nu att min kropp funkar som den ska....dvs att överdriven sockerkonsumtion=mår kasst...lagom är bäst!

Vill ha ett magnoliaträd eller japanskt körsbärsträd i vår trädgård.....det är så underbart vackert!
    Ska köpa att trädgårdsplaneringsprogram o rita upp vår trädgård....det är rätt roligt för man kan faktiskt mer än vad man tror om växter!
    Maken är helt värdelös på blommor.....när vi bodde i Malmö så sprang han sin mil runt pildammsparken.....en vår innan bladen börjat komma fram så kom han hem o sa att hela parken var full med violer.....jisses så jag garvade!!! Det var ju blåa krokosar!!! *hahahahaha* Han är så söt.....säger alltid violer om allt!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!