Cantaton skrev 2009-03-18 08:37:23 följande:
ingenjören, vad roligt! Jag hejar på dig! 6km grejar du Idag är det helt ljuvligt väder! Känns inte alls så motigt att gå som det gjorde igår morse. Sånt väder man blir lycklig av. Bara en sån sak som att jag kom upp 1h tidigare än igår!
Håller verkligen med!! Den här solen gör underverk för ens humör o träningsvilja!
Hvidis: Illamåendet är i schack....har bara behövt spy 2 ggr utöver maginfluensan....så jag är jätteglad....var ute o besiktigade i samma område i går igen....iofs så blåste det orkan.....+ att det var inga verkstäder m olja o metallslipning.
Har ju gått på p-piller i 15 år vilket jag tror har ställt till massor i min kropp....kommer INTE att börja med det igen!
Känns nu att min kropp funkar som den ska....dvs att överdriven sockerkonsumtion=mår kasst...lagom är bäst!
Vill ha ett magnoliaträd eller japanskt körsbärsträd i vår trädgård.....det är så underbart vackert!
Ska köpa att trädgårdsplaneringsprogram o rita upp vår trädgård....det är rätt roligt för man kan faktiskt mer än vad man tror om växter!
Maken är helt värdelös på blommor.....när vi bodde i Malmö så sprang han sin mil runt pildammsparken.....en vår innan bladen börjat komma fram så kom han hem o sa att hela parken var full med violer.....jisses så jag garvade!!! Det var ju blåa krokosar!!!

*hahahahaha* Han är så söt.....säger alltid violer om allt!