• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Iiiiihhh! Hon tar kontakt med oss de närmaste dagarna när allt är klart med hyresvärden. Jihu!!! Hoppas bara att han går med på det! Malmöit....! *haurdousittmalmmehaourdousittvärden*

• lipaj

Nu precis har jag bokat. Det blev inte som jag tänkte men det var väl ngn mening med det!!!! Vi gifter oss 25/7 16.15. Nu är det bara resten av planeringen kvar =)

• Hvidbrud

Jo, blommis. Det sa du! Starkt hjärtljud och fin stor livmoder sa hon

passionsblomman skrev 2009-03-17 10:32:24 följande:
    det där ljudet....:-Pjag SA ju att hon skulle var bra, sa jag inte det kanske!
  • passionsblomman
    Fin? Hur fasen ser en ful ut då? Kan man ha för liten också eller?
    Hvidbrud skrev 2009-03-17 10:48:14 följande:
    Jo, blommis. Det sa du! Starkt hjärtljud och fin stor livmoder sa hon
  • Hvidbrud

fin på danska är liite anorlunda än på svenska... den artar sig som den ska, menade hon med fin...

• passionsblomman

Okej! Då blir det mer begripligt

Undrar fortfarande hurdan storlek jag har på min?

Hvidbrud skrev 2009-03-17 10:55:59 följande:
    fin på danska är liite anorlunda än på svenska... den artar sig som den ska, menade hon med fin...
  • Ninnispinnis

"De andra" royala??

*vinkar drottningvinken och rör majestätiskt på handleden samtidigt som jag nickar åt folket*

Hvidbrud skrev 2009-03-17 10:30:27 följande:
    Hon sa att vi gärna får föda i kph även om vi flyttar till sverige! Gött. På sjukhuset där de andra royala föder Hihi!Nu ska jag ringa om lägenheten!! *Pirrimagen*
  • Cantaton

Det tror jag blir en jättebra dag. Min mormor fyller år 25 juli och det är alltid strålande sol på hennes födelsedag

lipaj skrev 2009-03-17 10:37:41 följande:
    Nu precis har jag bokat. Det blev inte som jag tänkte men det var väl ngn mening med det!!!! Vi gifter oss 25/7 16.15. Nu är det bara resten av planeringen kvar =)
  • Ninnispinnis

MIIIIKKIIIIISSSS, kom fram ur pärlhögen!!!!

Nyfiken på nya jobbet ju!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!