• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Sådär ja! Nu har jag lyckats få biljetter till U2 i augusti

Weeehhhooooo!

• ingenjörsbruden

Mrs D to be skrev 2009-03-13 10:30:26 följande:

HURAHURAHURA!!!!!har någon av er ätit WLcD
    Tror inte det.....har ingen aning om vad förkortningen står för....

Ska du gå o se "Du osså"!!! Kulkul!
  • Ninnispinnis

Jag vet faktiskt inte vad som är kuligast; din vitsiga översättning eller själva konserten...

Ska se Bob Dylan, Metallica, U2 och Coldplay i vår/sommar. Och så har jag ju redan avverkat Oasis och AC/DC DET är kuuuuul!

• Ninnispinnis

Tror VLCD betyder Very Low Calorie Diet?

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-13 15:11:01 följande:
    Tror VLCD betyder Very Low Calorie Diet?
    Hmmm....det kände jag igen mer.....men är det inte Very Low C (Kolhydrater...kunde inte stava det på eng ) Diet

Det har jag testat o det funkar kanon! Dock ingen total uteslutning av kolhydrater....(för då kan njurar mm paja)....det kan vara lite kämpigt de första dagarna....men om man är duktig o inte frestas av bjudkakor osv så funkar det kanon! Dock funkar inte VLCD om du fuskar då o då.....ngt på helgen är visst ok men varannan dag eller så gör att det inte funkar alls...
  • Ninnispinnis

Aha, carbohydrate (eller nåt i den stilen)??

• Mrs D to be

mmm jag har faktiskt inte normalt problem med kolhydrater.. äter mycket hällre äggröra en bröd.. men jag hittar ingen bra sida att läsa om det på och jag har googlat.. ska leta lite mera

• Hvidbrud

Här vear det ju helt stilla.... Vad har ni för er tjejer? Själv gör jag mig klar inför jobbet... trött och huvudvärk idag har drömt och drömt och drömt. Till sist (i drömmen)mötte jag några kompisar som jag inte har sett på kanske 15år och vi kramades så hja¨rtligt att det var svårt att släppa. Det var härligt. Den handlade om empati, den drömmen... Hmm...
    Käns som om jag har en förkylning som sitter fast i systemet. Borde ha en vecka semester så den kunde få lova att härga. Men så blir det inte... Får jobba på till det är dags att bli mamma ledig. Sen tusan ska det vilas till bebisen kommer! Magen ser lite större ut varje dag! Så kul!

• Mrs D to be

ååå va jobbigt!! kan rekomendera rött the typ jordgubb havtorn el nägot annat med mycket c vitamin i!!

Gick det bra med erat samtal?

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!