Hvidbrud skrev 2009-03-12 10:42:54 följande:
*kram* Jo, han är ju nog inspirationstypen, kommer svagt ihåg det när jag tänker på när vi pratat om det innan... Önskar bara lite att jag kunde inspirera honom också. Nä får nog ta det snacket... *gruuvarmig* Vill ju inte att han ska få dåligt samvete (vilket jag vet han får) för att han gör mig ledsen, vill inte ändra honom eller förbjuda honom att titta (vill bara att han inte ska ha lust att titta själv ) Men så blir jag småsur i mig och vill inte att har rör vid mig, så blir JAG frustrerad och det är inte kul ju... Borde ju kunna finnas ett sätt som funkar för oss båda. Åh! Varför kan jag inte vara sådaär 60-70-tals öppen och frigord, utan bara en snipg bitter-sur*itta? Nä, nu får jag sluta med det här tramseriet och ta tjuren vid hornen!tack för stöd ialla fall tjejer! Tur jag har er!*kram*
*BAMSEKRAM*
Det har inte riktigt att göra m med om man är öppen o frigjord.....det är hur säker man är i sig själv och sin partner...jag känner mig oftast rätt säker....men hade ju en bamsedepp i förra veckan....ibland är man bara sårbar o känslig......
Börja med att säga att han INTE får bli ledsen....o poängtera att han eg inte gjort fel (eller?) o förklara hur du kände/känner o att du vet att han inte ville göra dig ledsen.....
Det kan vara rätt intressant om man kan få mannen till att i detalj förklara hur han tänker/känner när han ser på porr.....min man brukar tydligen (iallafallvadhansagttillmig) tänka...ahaa där skulle min älskling klä i.....undrar om det där är skönt?.....osv SAMTIDIGT som han så klart blir upphetsad....det blir lättare då att inte ta illa vid sig.
Om vi tittar på porr tillsammans så är det mer jag som tittar o han som tafsar på mig.....blir oftast inte så mkt tittande på p-rullen!