• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Cantaton

Heja!

ingenjörsbruden skrev 2009-03-11 16:27:06 följande:
    *sticker in huvudet o vinkar o forsätter sen jobba så datorn glöder....eller nåt sånt *
    Oj oj, huvudvärken stegrar..
  • Mikabella

*skuttar i takt med dig och klappar i händerna*
    Mrs D to be skrev 2009-03-10 15:48:10 följande:

AAAAAAAAAA jag ska på intrevju för sommarjobb på special bb på us i lkpg den 16 :de *hoppar och skuttar*
  • Mikabella

Vet ni hur många pärlor det finns på Panduro?! Säkert 111000000000000255455555555555555455555555 st! Woe hjärnan går på högvarv. Treo o soffa here i come!

• passionsblomman

Har de tvingat dig att räkna alla...?

Mikabella skrev 2009-03-11 18:47:54 följande:
    Vet ni hur många pärlor det finns på Panduro?! Säkert 111000000000000255455555555555555455555555 st! Woe hjärnan går på högvarv. Treo o soffa here i come!
  • Cantaton

Ingen här ikväll? Jag har tråkigt Samtidigt som jag är jättetrött.. orkar inte göra något, men har inte direkt lust att gå o sova :-S

• ingenjörsbruden

Mornmorn alla goa girls!

Grattis till sommarjobbet, Mrs D! Härligt!!

Usch o fy för att inventera Panduros pärlsortiment!!! *serMikissittaienhögmedpärlorpåPanduro....100000001,100000002...*

Cantaton, vilka härliga mail o va gött att kunna beta av lite "att göra"....hoppas att huvudvärken gick över.

Har tagit sovmorgon idag....var inte på jobbet förrän 8.15 (45 min sova mera)....behövdes!!
    Var igår o hämtade prover på all kakel o klinker som vi tänkt ha i huset....dock lite osäkra på vilken nyans vi ska ha i köket....så vi åkte till Myresjökök o satt där i en timme o jämförde bänkskivor, luckor med de två kakelprover vi fastnat för.....SÅ SVÅRT!!!! Men när vi väl bestämt oss....så börjar maken....jamen den där luckan är ju jättefin (ek med rundade kanter...hade innan bestämt oss för helt släta ekluckor)....SUCK! Det värst är att jag inte gillar de rundade alls....de är ok....men om 1 år så kommer jag att vara SÅ trött på dem....de släta ekluckorna är mer klassiska...tjaa....I-landsproblem eller?!
    Blir lite irriterad på maken när han ändrar sig efter att vi båda varit överens om kakel eller så....snacka om att man måste börja från scratch flera gånger om.....
    Hoppas att allt är bra med er alla!
    Solen skiner så härligt här....dock kallt.. -1 grad

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!