Oh, vad mysigt det låter. Jag vill också! Men kan ju åtminstone fixa lite te
Jag vet hur det är att flytta runt...! Superjobbigt. Vårt kontrakt går eventuellt (inte bekräftat) ut sista juni, så vi börjar också få lite panik. Dessförinnan bodde jag 1 år o 9 månader i en studentlägenhet, dessförinnan 4 månader hos mormor för att jag inte hade någonstans att bo och innan det ... tja.. något år i en studenlägenhet som jag delade. Dessförinnan faktiskt NIO år i en villa. Innan det kunde inte mina föräldrar bestämma sig för om de skulle bo ihop eller isär, så vi bodde på fyra olika ställen inom loppet av max 2 år.
Såhär: Jag har bott på 9 ställen under mina snart 23 år.
Hvidbrud skrev 2009-03-11 12:02:01 följande:
Varsågod! Sommarängen var ju till dig! Ska laga en kopp te, krypa upp i soffan under filten och lägga mig på ängen och vänta på er!Har svarat på typ 10 anonncer idag om hus och lägenheter i köpenhamn och malmö... Lagt upp ett par egna också... Fy tusan för att behöva leta lägenhet!Har bott här i 2år nu. Åriet innan hade jag en lägenhet i 9 mån och innan det bode jag på 4 olika ställen på ett år!! Helt galet. Borde ha använt arvet till en lägenhet istälet för att resa jorden runt runt runt... Nä! Jag är glad att jag har rest, men NU VILL jag hitta ett HEM! Inte bara ett ställe man kan sova på och ha sina lådor. (har typ 4 lådor kvar, resten av allt jag samlat på mig slängdes ut när jag flyttade runt hela tiden..)(lite skönt faktiskt). Nu är jag gift och ska ha barn. Var är min Villa, Volvo och vovve? Skulle faktiskt kunna nöja mig med bara villa! krya på oss!