• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Ja men du är ju trådstartare, så du får ju bombardera så mycket du vill!

Mikabella skrev 2009-03-10 08:18:43 följande:
    Hahaha Pitbullattack!! Gud vad jag har bombat tråden nu!!!
  • Cantaton

ingenjören, skönt att kunna vara en inspirationskälla

Mikabella, ja, det känns jätteskönt att vara på gång. Mycket lättare när ingen annan kommer hem med baguette, chips och annat. Igår åt jag frukost med fullkornsbröd, måltidsersättning till lunch, nötter & apelsin till mellis och tonfisksallad till middag.

Igår var det världens tråkregnväder och idag är det plötsligt alldeles vitt ute?! Blev helt paff när jag tittade ut. Idag ska jag alltså pulsa i snö

• ingenjörsbruden

ojsanhejsanhoppsan....här var det en massa härliga inlägg att läsa!! Roligt!!!

Jag längtar osså till 6/6!!! Ska bli så spännande o mysigt!!!
    Vet dock med mig att jag kommer att ha gryyyym ångest innan.....nervös osv....men väl på plats så blir det nog hur härligt som helst!!!

MV: Sved det?! Ojdå.....det hände inte mig.....men det är ju såklart individuellt....men man blir så härligt babysköntlen!! *hehehee* Inte alls som när man rakar!

Sötnötter....den var bra....jag är ju lite "nutecase" (stavas väl så eller?) rätt ofta så det passar ju bra på mig iallafall!!

• Cantaton

Nu är det dags för dagens promenad! Tänkte testa Essingen idag. Har ju inte gått dit tidigare, så vet inte hur lång tid det tar!

• Hvidbrud

Heja dig Cantaton!

Ingenjören: Fladder i magen? Kan du känna det? Har bara märkt det en gång... På morgonen när jag vaknar och ligger på rgg kan man märka en tydligt markerad kula! men när jag kommer upp, så tror jag att den kasar ner igen och gömmer sig i mina breda höfter.
    Känner mig lite oinspirerad idag... Men jag ska nog bara komma igång, så blir jobbet roligt igen... Tack för fina ord Mikis !! Gulleplutta!

MV det sved inte på mig heller... Jo, kanske första ggn... Men det är så härligt att inte bli en igelkott, käns snarare som om området blir större och känsligare Och magen blir rätt het på gröten... Hö Hö.

• Ninnispinnis

Magen blir het på gröten?! Jag tror inte det där brasilianska är något för mig...

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-03-10 09:45:07 följande:
    Ingenjören: Fladder i magen? Kan du känna det? Har bara märkt det en gång... På morgonen när jag vaknar och ligger på rgg kan man märka en tydligt markerad kula! men när jag kommer upp, så tror jag att den kasar ner igen och gömmer sig i mina breda höfter.
    Japp...har ett litet fladderbus i magen....hihihiihi......den brukar fladdra igång efter att jag ätit.....blir nog glad över energin!

*Inspirationenviktigétydengefinbouquet..vårtorochsvamparföljermed...menvadgörväldé....tralallalaa*

Har osså lite inspirationsbrist....går alltid in här o insuper inspiration!!! Bör eg börja med nästa proj....men sitter o väntar på chefen för genomgång av ett projekt....får väl ta o bända loss tummarna nu.....
  • Cantaton

Själv har jag nu kommit till jobbet. Promenaden till Essingen tog bara 25 min och jag var på jobbet på 45 min, vilket det ofta ändå tar dörr-dörr när jag åker kommunalt. Så jag verkar ju inte direkt förlora en massa tid på att promenera istället för att ta bussen... Men jag är bra blöt nu. Det har snöat i motvind hela vägen och varit moddigt att gå.

• Hvidbrud

Iiihh!! Vad härligt! Hoppas att min kommer märkas snart...
    Var förresten kreativ igår... Istället för att sitta som en zombi framför tvn. Det käns skönt. Klippte ut alla delar till min blivade skötväska/skötunderlag, strök dem och nålade ihop. I kväll hade jag tänkt att damma av symaskinen och se om jag kan få det till att hänga ihop. Älskar att sy! OJ! Måste köpa sytråd!
    *bänderlossfingrarnafråntangentbordet-inspireradavingenjören-ochläggerpåettkoltidattbegesigutIRL*

• Hvidbrud

Det var ju Maken som blev het, magen den är redan varm som en masugn. Tror jag har en muffin där inne!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!