Pumpkin skrev 2009-03-09 09:59:03 följande:
Godmorgon tjejer!Här har vi haft en lång helg på bortaplan, mer eller mindre frivilligt. Har varit barnvakt åt min kusin som snart är 3 år, och självklart blev ungen tokförkyld! Så helgen har gått åt till att snyta barnet en gång varannan minut ungefär, hon får panik när hon känner att snoret börjar rinna. Tog en break i lördagskväll och jag och maken åkte och käkade middag hos ett par vänner och hade en väldigt trevlig kväll. Men igår var det back to business och rinnande näsor igen. Var helt slut när vi kom hem, landade i soffan och såg en film sen gick vi och la oss typ.Det har varit en hård helg, helt klart. På mer än ett sätt.Mikis: Grattis till jobbet! Galet avundsjuk är jag, jag som älskar Panduro!
Förstår att ni var helt slut på söndagen!!! Förkylda/sjuka barn är ingen picknick.....funderar på om man skulle kunna tejpa fast en bit papper under näsan på dem....
Har känt av vårt lilla busfrö i magen i helgen.....

....härligt mysigt fladder!! Synd att maken inte kan känna!
Skrev till mina girls att jag var så glad för att jag fick sushi till lunch i fredags o det blev Grogg på kvällen.....de blev ngt skärrade....men så får du ju inte göra...du är ju gravid!!!! Sprit får man ju inte dricka!!!

Hahhahaha så goa de var!! Drack inte Grogg....utan tittade på Robert Gustavssons "Grogg"!

*hihihihi* Så busig jag är som skrämmer flicksen!