• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Här är jag!! Vet ni vad!? Jag jag fick jobbet! Jag är nu butikschef för Panduros nya i Ullared
    Mrs D to be skrev 2009-03-05 16:36:45 följande:

var är våran pittbull?? *spanar*
  • ingenjörsbruden

GRATTIS!! GUUUUUD va roligt!!!
    *hopparoskuttaroklapparihänderna*

GRATTISGRATTIS igen!!!

Mikabella skrev 2009-03-06 16:16:18 följande:
    Här är jag!! Vet ni vad!? Jag jag fick jobbet! Jag är nu butikschef för Panduros nya i Ullared Mrs D to be skrev 2009-03-05 16:36:45 följande:
  • passionsblomman

Men himmelåpannkaka GRATTIS!!!!! Jisses vad roligt!!!

Mikabella skrev 2009-03-06 16:16:18 följande:
    Här är jag!! Vet ni vad!? Jag jag fick jobbet! Jag är nu butikschef för Panduros nya i Ullared Mrs D to be skrev 2009-03-05 16:36:45 följande:
  • Mikabella

Tack track tack! Jag har precis lagt en riktigt fin skumpa på kylning o ska hoppa in i duschen. Ikväll skall det firas!

Hinner inte läsa allt ni skrivit. Lovar att återkomma. Vill ju veta vad ni sysslar med

Tusen stora puaar o kramar och TACK för allt ert stöd! Ni är ljuvliga!

• ingenjörsbruden
    Mikabella skrev 2009-03-06 16:27:58 följande:
    Tack track tack! Jag har precis lagt en riktigt fin skumpa på kylning o ska hoppa in i duschen. Ikväll skall det firas! Hinner inte läsa allt ni skrivit. Lovar att återkomma. Vill ju veta vad ni sysslar med Tusen stora puaar o kramar och TACK för allt ert stöd! Ni är ljuvliga!
    Snälla, drick lite skumpa för mig med!!!

Nu pyser jag hemmåt!!!

*KRAAAAAM*
  • Hvidbrud

Hipp hipp hurra för Mikis!!! Visste väl att du skulle få det Gud vad roligt!!! Ska fira me ddig ikväll!

Ska hem nu! Eller hem till mamma! Vi ska mysa ikväll, ska hjälpa med vernissage imorgon och mysa med melodifestivalen i morgon kväll och om det är vackert väder på söndag ska vi ut i skogen eller längst havet och gå! Härligt! käns nästan sm semenster. Maken är hos sin bästis hela helgen, så jag längtar redan efter honom!

HA det bar tjejer! och grattis igen Mikis! Juppi!!!

• Cantaton

ingenjören, det går att höra på min hemsida Dock inte operett, men väl åt vishållet. Annars har jag inte direkt några offentliga sångframträdanden inbokade, mest vigslar.

Angående inbjudan så är väl den texten helt ok, frånsett att jag aldrig gillar "bakvända" rim. Dvs att man skriver om meningsbyggnaden för att det ska rimma. Jag är en sådan där som tycker att det knappt ska märkas att det rimmar, trots att det gör det När jag skriver dikter på rim låter det till exempel:

Vila dina vingar vid min själ,
    så ska jag smörja dem hela
    stillsamt, både länge och väl
    tills mjukhet betvingat det stela.

Luta så lätt din sköra hjässa
    mot min axel, där du finner värn,
    så ska du efter nattens mässa
    få min hjälp att hålla spjärn.

Orättvisor är ingen vacker dygd
    och sarkasmer är aldrig sanna
    så lita på oss i hemmets bygd
    och torka oron från din panna.

(skriven när jag var 17 år.)

Mikis, oooooooooh GRATTIS! JÄTTE-JÄTTEroligt!!

• Cantaton

Om du vill ändra så att det blir som jag skrev ovan kan de två mellersta raderna skrivas om så här:

Den 2 maj tänker vi därför fira
    med go mat, vin och en massa bira.

De sista två raderna är redan sådana. De första två har jag inget förslag på..

• MV85

GRATTIS Mikis!!!!!!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Nästa gång jag är i Ullared ska jag komma in o hälsa på dig där!

Låter som ni alla ska ha sköna helger! Själv ska jag ta det luuuugnt ikväll o käka pizza o bara kolla på film o snacka med m2b så mycket det går... Sen ska det städas i helgen så det är fiiiiiiiint tills han kommer hem på tisdag

• Ninnispinnis

GGGGGGGGGRRRRRRRRRRAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIISSSSSSS MIKIS!!!!!!!!

Åh vad du är duktig och vad härligt och jag visste väl att du skulle få det! Sa jag inte att du skulle charma skiten ur dem?!

*hoppar och skuttar och sjunger go Mikis, go Mikis*

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!