• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Ja, åk hem och sköt om dig!

Kanske lite mat ovanpå allt sockret!

Cantaton skrev 2009-03-05 17:55:04 följande:
    Va? Jag förstår inte Nu åker jag iaf hem.
  • ingenjörsbruden

Mrs D to be skrev 2009-03-05 17:38:39 följande:

ja tröstät en paradiskartong och njut av socker ruschen!! ellerhur ingenjoris :-P hihihi
    *springerfortsomfansålångtbortfrånparadisaskensommöjligt*

*skickarenbamsekramtillCantaton*
  • Cantaton

Tack ingenjören

När jag kom hem fick jag en bukett blommor och två chokladaskar av min älskling. Nu lagar han mat. Mys.

• passionsblomman

Ååååååå....

DET var du värd!

Cantaton skrev 2009-03-05 19:41:16 följande:
    Tack ingenjören När jag kom hem fick jag en bukett blommor och två chokladaskar av min älskling. Nu lagar han mat. Mys.
  • Pumpkin

Kämpigt Cantaton. Men ni kommer säkert fram till en lösning!

Här sitter jag och slänger upp saker på Tradera för glatta livet, var ju enklare än vad jag trodde Har redan fått in mitt första bud!

• MV85

Usch... Har precis sett bilder på min kusin som jag skrivit om i "Idag är jag arg" tråden... sydd, tejpad, blåslagen och gipsad... stackarn!

• passionsblomman

Stackars!
    MV85 skrev 2009-03-05 21:24:08 följande:
    Usch... Har precis sett bilder på min kusin som jag skrivit om i "Idag är jag arg" tråden... sydd, tejpad, blåslagen och gipsad... stackarn!
  • MV85

Ja... Verkligen! Det var ju inte långt ifrån, o själva ögonvrån har ju spruckit... så var verkligen nära...

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!