• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden
    Cantaton skrev 2009-03-06 17:36:02 följande:
    Om du vill ändra så att det blir som jag skrev ovan kan de två mellersta raderna skrivas om så här:Den 2 maj tänker vi därför firamed go mat, vin och en massa bira.De sista två raderna är redan sådana. De första två har jag inget förslag på..
    Tack ska du ha....jag är liksom helt värdelös på rim å sånt...lyckades hitta rimmet på nätet!! Google är BRA!!

*stämmerinilovsångenavMikis Go Mikis Go Mikis Go Mikis Go Mikis Go Mikis Go Mikis Go Mikis*

• Ninnispinnis

*kompletterar med att svänga armarna i takt framför kroppen som de gör på ricky lake - go mikis, go mikis...*

• Mrs D to be

ååå va kul mikkis!!! jag som aldrig varit i ullared!! nu måste jag hälsa på dig där så får m2b träffa dig med.. då blir det inte lika kånstigt att släppa att vi ska ses :P hihihi

sock får jag nog inget jobb på bb i sommar *snyft* fick ett mail som hintade om att dom hade de som de brhövde.. mupp.. får vell ta och skaffa egna bebisar ist :P

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-06 20:45:33 följande:
    *kompletterar med att svänga armarna i takt framför kroppen som de gör på ricky lake - go mikis, go mikis...*
    *svängermedarmarnaprecissomNinnisofortsätterdansasegerdansenförMikis*

Mrs D: Åhh va synd....har du ringt o pratat med dem osså?
  • Mrs D to be

ja jag vet.. jag har både ringt och mailat.. dock har jag inte fått slutgiltit svar från förlossningen :P *hoppas hoppas*
    Nu ska m2b och jag titta på ett visningshus

ingenjörsbruden skrev 2009-03-07 17:43:43 följande:
    *svängermedarmarnaprecissomNinnisof ortsätterdansasegerdansenförMikis* Mrs D: Åhh va synd....har du ringt o pratat med dem osså?
  • Ninnispinnis

You go girl!

ingenjörsbruden skrev 2009-03-07 19:41:18 följande:
    Idag har jag bestämt mig för att bli datasnille!!!
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-08 16:24:53 följande:
    You go girl!
    hahahahaha! Försöka duger....ska försöka knåpa ihop vår hemsida så att vi kan ha info om vägbeskrivning o önskelista där!
    Får hjälp av min svåger som tur är! Annars hade nog dator-konsumtionen i Lundatrakten gått upp markant under mina hemsideförsök!

Mrs D: Ja bara på dem o ring o snacka in dig!
    Hur var huset?!
  • Mrs D to be

alldeles för litet!! men min käraste ska envisas om att ett enplans på 145 skulle räcka mycket väl till oss två ocg tre ungar.. hm.. ja har jag svarat men idag så fick han se att ett sådant hus inte har några som hällst förvaringsutrymmen och annat som jag har som krav.. så det känndes skönt att han fattade vad jag mena. Någon mera som känner att männ inte kan föreställa sig saker om man inte visar dem i verkligheten??

• MV85

Mrs D to be skrev 2009-03-08 20:18:26 följande:

Någon mera som känner att männ inte kan föreställa sig saker om man inte visar dem i verkligheten??
    hahaha allt för väl! Särskilt när det kommer till hus! o inbjudningskort
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!