• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

ja, det brukar se så otäckt ut också, för man blöder ju rätt mycket när det går sönder runt just ögat...

Där hade hon tur mitt i allt!

• MV85

På radion rapporterade de om "massiv blodförlust" vilket inte var direkt snällt eftersom ingen meddelade hennes föräldrar eller syskon att hon var okej förrän hon själv gjorde det när hon kom från sjukhuset...
    Rutinerna för sånt här är verkligen katastrofala...

• Cantaton

AJajaj. Jag har inte läst den andra tråden, vad är det som har hänt? Såg riktigt illa ut, men som att hon kommer att bli återställd.

• Ninnispinnis

Usch då, MV! Hoppas det går bra med henne.

Och Cantaton, underbart att din kille förstod att du behövde blommor, choklad, mat och omvårdnad

Är på lite dåligt humör idag... Trött och grinig. Var på tjejmiddag igår, vilket var jättetrevligt men jag kom i säng lite för sent... Körde dit och hem så jag har ingen straffhuvudvärk, men jag är så trött....

Min bästaste bästis kommer ikväll och myser med mig hela helgen eftersom min man är i Sthlm, det kan förhoppningsvis hjälpa på humöret...

• ingenjörsbruden
    Cantaton skrev 2009-03-05 19:41:16 följande:
    Tack ingenjören När jag kom hem fick jag en bukett blommor och två chokladaskar av min älskling. Nu lagar han mat. Mys.
    Åhhh va gulligt!!! Vilken massa pluspoäng han kitjingade hem där!
    Det är inte alla grabbar som fattar när de ska pyssla om sin tjej!! Så var rädd om honom!

Tjejmiddag lät ju jättemysigt!!! Det är helt galet vad ett gäng tjejer kan snacka när de träffas.....det blir aldrig en tyst minut direkt!!

MV85: Åhh din stackars kusin.....hoppas hon inte får några bestående problem...vågade inte kika på ngn bild.....men som slagskämpar brukar säga:
    "Jag, ser sönderslagen ut???? Då skulle du sett de andra slagskämparna!!!"

Pumpkin: Skönt att buden trillar in direkt!!
  • Pumpkin

Godmorgon tjejer!

Känner mig på ganska gott humör idag, har börjat dagen bra Vi har planerat för tapetsering i vårt gamla sovrum hur länge som helst, men det blir aldrig av. Så började vi prata om att kanske leja ut det, nu när rotavdraget är tillbaka. Så nu på morgonen har en gubbe varit här och kikat, och även om han inte kunde lämna ett bud på en gång så sa han "Oj, det här var enkelt, det blir billigt!" Är egentligen inga konstigheter, ett ganska litet rum, inte mycket skarvande och strul, det är bara vi som har svårt att få tummen ur

ingenjöris: Ja, det är kul! Nu har jag fått in lite fler bud, på saker som faktiskt kanske kan dra in några kronor

• ingenjörsbruden
    Pumpkin skrev 2009-03-06 08:20:28 följande:
    Godmorgon tjejer!Känner mig på ganska gott humör idag, har börjat dagen bra Vi har planerat för tapetsering i vårt gamla sovrum hur länge som helst, men det blir aldrig av. Så började vi prata om att kanske leja ut det, nu när rotavdraget är tillbaka. Så nu på morgonen har en gubbe varit här och kikat, och även om han inte kunde lämna ett bud på en gång så sa han "Oj, det här var enkelt, det blir billigt!" Är egentligen inga konstigheter, ett ganska litet rum, inte mycket skarvande och strul, det är bara vi som har svårt att få tummen ur ingenjöris: Ja, det är kul! Nu har jag fått in lite fler bud, på saker som faktiskt kanske kan dra in några kronor
    Det är skönt att få experthjälp ibland....o de är ju ruskigt snabba osså (oftast iallafall)!
    *hållertummenföraktionerna*
  • Pumpkin

Ja, det vore som sagt grymt skönt. Får vi ett bra pris och om han i så fall gör jobbet bra så sparar vi nog ihop så vi kan leja ut vardagsrummet/sovrummet (som vi har i samma rum) också.

• MV85

ingenjörsbruden: åååå vad mysig helg! Passa på att njuta! Min kusin mår förhållandevis bra - sytt ögonbryn, spräckt tejpad ögonvrå, ett stort blåmärke och en gipsad bruten tumme "bara"...

Pumpkun: Skönt att få fixat sånt där av proffs... De är så äckligt snabba och så blir det alltid extra snyggt när de gör det!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!