• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Cantaton

Aha Sambon fyller 23:e.

Jag vet inte om vi gör nåt speciellt just på fredag, han kommer hem fredag kväll från Belfast. Men den 21:a tänkte vi fira bådas födelsedagar med lite dropin-fika för släkten och några vänner.

Du då?

Hvidbrud skrev 2009-03-09 13:08:46 följande:
    Inte förrän den 26e... ska ni göra nått specielt?
  • MV85

*hejar på alla* Ni kan om ni vill!

Nu har jag varit o provat braziliansk vaxning för första gången... Gjorde inte på långa vägar så ont som jag trodde det skulle göra! Det gör vi om!

• Mrs D to be

åå va spännande!!

Jag har med börjat ta tag i det hela har tränat flitigt med crosstrainern nu.. idag har jag bara promenerat i ca 2h sammanlagt.
    min motivation just nu är:
    *brudklänningen
    *vårruset som min vän tvingat mig at vara med på.. :-S
    *Komma i ett skinställ nu när jag ska ta tung mc
    *Beatch 09 som jag snarare ser som något ångestframkallande en motiverande..

ja det var vell det.. nu ska jag dyka djupt in i mina läxböcker men först hjälpa m2b som har panik över hur han ska göra pannkassmet hihihi

• passionsblomman

Bravo Cantaton! Det låter som en strålande plan.
    Och MrsD också! hejja hejja!

Brasiliansk vaxning!!! OOOh vad jag tror att det gör ont! *kniper ihop ögonen och skrynklar ihop ansiktet när jag tänker på det!*

Som vanligt vet jag ite riktigt vart jag är och skriver,så min dag hamnade i "vått och torrt " istället, men det var så långt så det ska ni nog bara vara glada för...

Jag känner mig ganska upphängd och nersläppt kan man säga.

• MV85

passionsblomman: Trodde jag oxå innan jag provat hehehe

• passionsblomman

Men HUR vågade du prova då???

MV85 skrev 2009-03-09 19:14:42 följande:
    passionsblomman: Trodde jag oxå innan jag provat hehehe
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-03-09 19:15:32 följande:
    Men HUR vågade du prova då???
    Man lever bara en gång.. Varför gå o undra?
  • Ninnispinnis

*kramar en extra gång här också för att vara säker på att kramen kommer fram*

passionsblomman skrev 2009-03-09 19:10:43 följande:
    Bravo Cantaton! Det låter som en strålande plan. Och MrsD också! hejja hejja!Brasiliansk vaxning!!! OOOh vad jag tror att det gör ont! *kniper ihop ögonen och skrynklar ihop ansiktet när jag tänker på det!*Som vanligt vet jag ite riktigt vart jag är och skriver,så min dag hamnade i "vått och torrt " istället, men det var så långt så det ska ni nog bara vara glada för...Jag känner mig ganska upphängd och nersläppt kan man säga.
  • passionsblomman

*fångar upp kramen*

Ninnispinnis skrev 2009-03-09 21:14:41 följande:
    *kramar en extra gång här också för att vara säker på att kramen kommer fram*
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!