• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Ja helt! Men man kanske kan börja räkna PMS nu mellan ÄL och mens?

Hvidbrud skrev 2009-03-10 15:19:46 följande:
    Är du säker på att det inte var en sanndröm den där härromnatten? det låter som mitt hormon-humör! *kramis*
  • Mrs D to be

AAAAAAAAAA jag ska på intrevju för sommarjobb på special bb på us i lkpg den 16 :de *hoppar och skuttar*

• Cantaton

Nu har jag massa ont i huvudet. Har fått iväg bidragsansökan som skulle in idag, så nu åker jag hem.. Kanske jobbar lite mer hemifrån om jag piggnar till. Har ändå blivit överbjuden på middag till en kompis, så jag slipper ju laga mat o hon bor 5 min gångväg ifrån mig, så det är bara smidigt.

• Hvidbrud

Vatten vatten vatten! och lite fler nötter, gumman. du ränsar ut!

Cantaton skrev 2009-03-10 16:38:13 följande:
    Nu har jag massa ont i huvudet. Har fått iväg bidragsansökan som skulle in idag, så nu åker jag hem.. Kanske jobbar lite mer hemifrån om jag piggnar till. Har ändå blivit överbjuden på middag till en kompis, så jag slipper ju laga mat o hon bor 5 min gångväg ifrån mig, så det är bara smidigt.
  • Cantaton

Mm, jag har druckit massa vatten idag. Tog en apelsin innan jag gick hem

Hvidbrud skrev 2009-03-10 17:07:47 följande:
    Vatten vatten vatten! och lite fler nötter, gumman. du ränsar ut!
  • Hvidbrud

Tusan också! Lägenheten vi ska kolla på hittade jag på blocket... räknade med att det var svenska kronor. 8000sek för en lite 2a på 60m2. Det är OK. inget fynd, men det går. Så sa tjejjan att det är DANSKA kr! Shiiit!! Det svarar till 12 000 kr!! Det är ju helt absurt Det kan jag få världens flåde lägenhet vid centralen i Malmö för. Grrr!! Lite upprörd... Det är typ hela min mammapeng!

• passionsblomman

Ojsan! Ja, då var det ju inte så roligt som det verkade från början...

Hvidbrud skrev 2009-03-10 18:57:24 följande:
    Tusan också! Lägenheten vi ska kolla på hittade jag på blocket... räknade med att det var svenska kronor. 8000sek för en lite 2a på 60m2. Det är OK. inget fynd, men det går. Så sa tjejjan att det är DANSKA kr! Shiiit!! Det svarar till 12 000 kr!! Det är ju helt absurt Det kan jag få världens flåde lägenhet vid centralen i Malmö för. Grrr!! Lite upprörd... Det är typ hela min mammapeng!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!